اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از خانم ها در تالار عروسی



 

  سرقت از خانم ها در تالار عروسی

 

سرهنگ غلامرضا مینایی، رئیس كلانتری ۱۲۸ تهران نو در این باره گفت: این سارق با شیوه ای ماهرانه در تالارها، خود را از بستگان عروس و داماد جا می زد و كیف خانم هایی كه به ظاهر ثروتمند بودند را به سرقت می برد.

وی افزود: ماموران معاونت تجسس كلانتری به دنبال كسب این خبر، موضوع را در دستور كار خود قرار داده و تصویر سارق را كه زنی حدود ۴۵ ساله بود از طریق چهره نگاری بدست آوردند.

سرهنگ مینایی ادامه داد: ماموران با به دست آوردن این سرنخ، در كل تالارهای شرق تهران تصویر متهم را پخش كردند و صاحبان تالارها را در مواجهه با این متهم توجیه كردند.

رئیس كلانتری ۱۲۸ تهران نو تصریح كرد: ماموران ما با اطمینان از این موضوع كه صاحبان تالارها با اطلاع از این كه متهم فوق حرفه ای می باشد و حدود نیم ساعت مانده به پایان مراسم شكار خود را تعیین و اقدام به سرقت اموال می نماید، برای هر گونه عملیاتی خود را آماده كردند.

وی بیان كرد: در این راستا، روز ۱۴ مهرماه سال جاری، سارق توسط یكی از صاحبان تالارها شناسایی و با سرعت عمل ماموران دستگیر و راهی كلانتری شد.

به گفته سرهنگ مینایی، متهم كه حین دستگیری مقادیری از اموال مسروقه را به همراه داشت، در بازجویی ها به چندین فقره سرقت از مهمانان تالارهای شرق تهران به خصوص تالار سپیده و تالار خیابان دماوند اعتراف كرد و گفت، حدود یك سال است كه اقدام به سرقت موبایل، كیف، طلا، پول، سكه، عابربانك و هدایایی كه برای عروس و داماد می آوردند، كرده است.

رئیس كلانتری ۱۲۸ تهران نو با اشاره به این كه تاكنون ۱۲ نفر از شاكیان شناسایی و به كلانتری مراجعه كرده اند، گفت: همشهریان اگر با این شگرد از آنها سرقت شده به كلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه كنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.... / جام جم آنلاین

 



ویدیو مرتبط :
HYPERFORM | طراحی تالار عروسی | ساخت تالار عروسی | طراحی نورپردازی تالار عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت طلای دختر‌بچه‌ها در تالار عروسی با همدستی پسر 5 ساله



زن جوان که گرفتار وسوسه پول‌های باد آورده شده بود، به همراه پسر 5 ساله‌اش به مراسم عروسی می‌رفت و طلای دختر بچه‌ها را به سرقت می‌برد.

به گزارش آنا، به دنبال شکایت‌های سریالی در خصوص، سرقت طلاجات دختر بچه‌ها رسیدگی به این پرونده توسط ماموران پلیس آگاهی استان لرستان آغاز شد. در ادامه تحقیقات عامل این سرقت که زن جوانی بود به همراه پسر 5 ساله‌اش دستگیر شد.

زن جوان در رابطه با سرقت‌هایش گفت: در خانواده‌ای نسبتا مرفه و تحصیل کرده زندگی کردم. هرگز خانواده من پایشان به کلانتری و دادسرا باز نشده و اگر متوجه شوند که من چنین کار زشتی انجام داده‌ام، نمی‌دانم چه واکنشی نشان خواهند داد.

متهم جوان که فرنگیس نام داشت، ادامه داد: هیچ وقت به فکر سرقت نبودم، من سه فرزند دارم و از زندگی‌ام هم کاملا راضی‌ام. چند وقت پیش پسرم را برای تفریح به پارک برده بودم. در نزدیکی پارک، تالار عروسی قرار داشت و با این فکر که حضور پسرم در یک مراسم عروسی او را بیشتر شاد می‌کند، باهم وارد تالار شدیم.

او ادامه داد: در تالار، دختری سه ساله به سمت پسرم آمد و با او دوست شد. وقتی چشمم به طلاهای او افتاد وسوسه شدم و با این بهانه که من دوست مادرش هستم، طلاهای او را سرقت کردم.

فرنگیس گفت: متاسفانه لذت این پول، باعث شد تا به فکر ادامه سرقت بیفتم. بعد از آن درحالی که لباس مهمانی به تن داشتم با پسرم راهی تالارهای عروسی می‌شدیم. پسرم را تشویق می کردم که با دخترهایی که طلا دارند، دوست شود و من هم آنها را در محلی خلوت می‌کشاندم و نقشه سرقتم را اجرا می‌کردم.