اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از حساب مرد پولدار با همدستی همسر!



سرقت از حساب مرد پولدار

مردی كه در پی انتقامگیری از كارفرمای سابقش، به كمك همسر خود از حساب بانكی او بیش از شش میلیون تومان پول دزدیده بود، همراه همسرش از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده 17 خرداد امسال در پی شكایت مرد سالخورده‌ای مبنی بر سرقت شش میلیون و 300 هزار تومان از حساب بانكی‌اش در دستور كار پلیس فتای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز قرار گرفت.

با شروع تحقیقات، معلوم شد پول‌های سرقت شده از حساب شاكی، به حساب چند مغازه‌دار بابت فروش لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، طلا و لوستر واریز شده است.

به این ترتیب فروشندگان شناسایی و به مركز پلیس احضار شدند و در تحقیقات گفتند یك زن و مرد جوان از مغازه‌شان كالاهایی خریده‌اند كه در ادامه از طریق دوربین مداربسته مغازه‌ها، تصاویر زوج جوان شناسایی شد.

 

دوربین مدار بسته، تصویر سارقان را لو داد

ماموران فتای استان البرز با بررسی تصاویر متهمان فراری، متوجه شدند مرد متهم پیش از این كارگر پمپ بنزین شاكی بوده است.

با مشخص شدن هویت مرد سارق، او تحت تعقیب قرار گرفت تا این كه دختر شاكی با حضور در پلیس فتای استان البرز، اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد.

 

سارق قصد انتقام داشته است

دختر شاكی، دزد فراری را شایان معرفی و عنوان كرد او كارگر پدرم بود و از یك سال پیش مرا فریب داده و با من ارتباط دوستی برقرار كرده بود و از شماره رمز كارت اعتباری پدرم كه در اختیار من بود، اطلاع داشت.

وی اضافه كرد: پس از مدتی رابطه دوستی‌مان تیره شد و پدرم نیز به‌دلیل اختلاف‌هایی، او را اخراج كرد. گمان می‌برم شایان پول‌های پدرم را دزدیده است. با اطلاعاتی كه دختر شاكی در اختیار پلیس قرار داد، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این كه روز‌های پایانی هفته گذشته متهم فراری همراه زن جوانی در یكی از محله‌های كرج دستگیر شد. متهمان با انتقال به پلیس فتای استان البرز در بازجویی گفتند زن و شوهر هستند و در سرقت پول‌های شاكی همدست بوده‌اند.

 

اعتراف به دزدی با همدستی همسر

مرد متهم در اظهاراتش گفت: با اطلاع همسرم از موضوع ارتباط من با دختر كارفرمایم ـ شاكی ـ رابطه من و دختر جوان پایان گرفت و پدرش نیز مرا اخراج كرد.

متهم اضافه كرد: مدتی بعد همسرم مرا وسوسه كرد تا با اطلاعاتی كه از حساب بانكی كارفرمای سابقم دارم، از حساب او پول برداشت كنیم. به این ترتیب همسرم از حساب بانكی كارفرمای سابقم بیش از شش میلیون تومان برداشت كرد.

سرهنگ كاكوان، رییس پلیس فتای استان البرز در این‌باره گفت: در پی اعتراف متهم، همسر او نیز در بازجویی گفته‌های شوهرش را تائید كرد.

وی افزود: با اعتراف این زوج، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
سرقت رمز عبور بیش از یک میلیارد حساب اینترنتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از پسران پولدار به شیوه فیلم تسویه حساب



سرقت از پسران پولدار به شیوه فیلم تسویه

اعضای باند دختران سارق که به کمک سه پسر از جوانان پولدار سرقت کرده و دست به فروش مواد مخدر می زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

 

چندی قبل ماموران کلانتری 110 شهدا در جریان فعالیت اعضای باند سرقت از پسران پولدار و فروش مواد مخدر در شمال شهر قرار گرفتند. در بررسی های بیشتر ماموران متوجه شدند دو دختر جوان با قرار گذاشتن با پسران پولدار با آنها طرح دوستی ریخته و در فرصتی مناسب دست به سرقت لوازم با ارزش و پول نقد می زنند.

 

در ادامه و همزمان با اعلام شکایت مالباختگان در کلانتری های مختلف، تیمی از ماموران دایره تجسس،اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر کلانتری شهدا مامور شناسایی دختران تبهکار شدند و در بررسی دوربین های سطح شهر توانستند تصاویر این دو نفر را به دست آورند. همزمان با انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان در حوالی میدان شهدا شناسایی شد.

 

سرانجام عصر روز ششم تیر ماموران با حکم قانونی وارد مخفیگاه متهمان شدند و توانستند در طبقه اول دو متهم به نام های فرهاد و مرجان و در طبقه دوم نیز سه متهم به نام های بابک،سیامک و زهرا را شناسایی و دستگیر کنند. همچنین در بازرسی از خانه متهمان دهها گرم هروئین،پنج گرم شیشه و مقادیری آلات بازی های ممنوعه را کشف و ضبط کنند. باانتقال متهمان به پایگاه مبارزه با مواد مخدر به فروش مواد مخدر اعتراف کردند.

 

زهرا یکی از متهمان در بازجویی ها به ماموران گفت: من و مرجان هیچ جایی را برای استراحت نداشتیم. تا اینکه با فرهاد در پارک آشنا شدیم و او ما را به خانه اش در منطقه شهدا برد. بعد از چند روز ماندن او مدعی شد برای اینکه جای خواب داشته باشیم باید با او و دو همدستش همکاری کنیم. به همین خاطر ابتدا اقدام به فروش مواد مخدر به افراد پولدار می کردیم و پس از آن مجبور بودیم به عنوان طعمه با پسران جوان طرح دوستی ریخته و در فرصتی مناسب از انها سرقت کنیم.

 

سرهنگ سیروس کتابعلی رئیس کلانتری 110 شهدا با اعلام این خبر به مهر گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر جرایم اعضای این باند ادامه دارد.

منبع:mehrnews.com