اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از بانك با سلاح قلابی



 

سرقت از بانك با سلاح قلابی

 

 

 

۲ سارق كه با تهدید اسلحه و چاقو از بانك سرقت كرده بودند، توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان دستگیر شدند.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ قطب زاده رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در ارتباط با این خبر گفت: ۲ جوان در حالی كه كلاه ایمنی سفیدرنگ به سر داشته و مسلح به كلت كمری و یك قبضه چاقو بودند وارد یكی از بانك های روستایی از توابع شهرستان رودان شده و با تهدید سلاح و چاقو ۴۵ میلیون ریال سرقت كرده و با یك دستگاه موتورسیكلت متواری شدند.

وی افزود: به دنبال این دزدی مسلحانه كارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز كردند و با انجام تحقیقات محلی و استفاده از اطلاعات مردمی به ۲ جوان كه از وجهه اجتماعی خوبی برخوردار نبوده و مشخصات ظاهری آنها با سارقان مطابقت داشته مشكوك شدند و پس از دستگیری، آنها را برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ قطب زاده خاطرنشان كرد: با توجه به كشف سلاح كلت قلابی در منزل یكی از متهمان، سارقان به سرقت از بانك اعتراف كردند. با اعتراف ۲ سارق، پرونده پس از تكمیل تحویل مراجع قضایی شد.... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
سرقت بانك در تهران.!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت ناموفق با سلاح قلابی از یک موسسه اعتباری در مشهد




 فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح جزئیاتی از دستبرد مسلحانه نافرجام گفت: ساعت 12:20 پنجشنبه گذشته موتورسواری مقابل یکی از شعبه های موسسه مالی و اعتباری عسگریه در خیابان طبرسی توقف کرد. سردار بهمن امیری مقدم افزود: این مرد 40 ساله درحالی که یک کلت قلابی و یک قبضه قمه در دست داشت وارد موسسه مذکور شد و کارکنان را تهدید کرد که تکان نخورند!!

وی سپس در یک کیسه برنج 10کیلوگرمی را باز کرد و حدود 20میلیون تومان وجه نقد را از روی پیشخوان موسسه جمع آوری و داخل کیسه ریخت. رئیس پلیس خراسان رضوی تصریح کرد: در همین حال رئیس شعبه که با فراگرفتن آموزش های لازم متوجه قلابی بودن سلاح سارق شده بود به آرامی کلید کرکره برقی در بانک را فشرد و بدین ترتیب با بسته شدن در موسسه مالی و اعتباری، دزد مسلح به سلاح قلابی گرفتار شد.

سردار امیری مقدم اضافه کرد: سارق که راه گریز را بسته می دید به طرف کارکنان هجوم آورد و ضمن ایجاد درگیری آنان را تهدید کرد که در شعبه را باز کنند اما در همین حال یکی از کارکنان آژیر خطررا نیز به صدا درآورد که بلافاصله نیروهای گشت کلانتری طبرسی جنوبی عازم محل شدند و دستبندهای آهنین قانون را بر دستان سارق 40ساله حلقه کردند.

مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی با اشاره به توقیف موتورسیکلت سارق و انتقال وی به مقر انتظامی خاطرنشان کرد: اقدام هوشمندانه و به موقع رئیس و کارکنان شعبه موجب به دام افتادن سارق و ناکام ماندن وی در اجرای نقشه سرقت مسلحانه شد.

 اخبار  حوادث -   خراسان