اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت‌های زنجیره‌ای از آرایشگاه‌های زنانه



 سرقت‌های زنجیره‌ای از آرایشگاه‌های زنانه

 زنی که با همدستی شوهرش از آرایشگاه‌های زنانه دزدی می‌کرد بعد از ده‌ها فقره سرقت به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما مرکز فوریت‌های پلیسی110 ساعت21:30 روز دوازدهم ماه جاری به ماموران انتظامی خبر داد سارقی در آرایشگاه زنانه دستگیر شده است. وقتی ماموران به محل حادثه رفتند اطلاع یافتند زنی پس از ورود به آرایشگاه زنانه کیف یکی از مشتریان را سرقت کرد و در حالی‌که قصد داشت با موتوسیکلتی از محل متواری شود، همراه راننده موتور توسط همسایه‌ها دستگیر شد. 

 

صاحب آرایشگاه زنانه بعد از آنکه پرونده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت، به کارآگاهان گفت: «زن حدودا 35ساله‌ای تحت عنوان مشتری وارد آرایشگاه شد و با استفاده از غفلت یکی از مشتریان کیفش را سرقت کرد. با درخواست کمک مالباخته اهالی محل و همسایگان سارق و همدستش را دستگیر کردند.»  زنی که متهم قصد داشت کیف او را سرقت کند نیز گفت: «داخل آرایشگاه بودم که زنی وارد و گرم صحبت شد.

 

کارم تمام شد و با صاحب آرایشگاه در حال صحبت بودم که ناگهان این زن کیف مرا که روی صندلی بود برداشت و در حال خارج‌شدن از آرایشگاه بود که از داخل آیینه متوجه سرقت کیف خود توسط او شدم اما با وجود فریادهای من، وی از آرایشگاه بیرون رفت.»  متهم که زهره نام دارد در حالی‌که چاره‌ای جز پذیرفتن اتهامش نداشت به کارآگاهان گفت: «زمانی که داخل آرایشگاه شدم، بعد از چند دقیقه به صاحب آرایشگاه گفتم چند لحظه بیرون می‌روم و مجددا برمی‌گردم. به این بهانه کیف شاکی را برداشتم که وی متوجه شد و فریاد زد«دزد».

 

ترسیدم و به‌سرعت از آرایشگاه خارج و با وجود آنکه سوار موتوسیکلت شدم اما توسط اهالی محل که ما را تعقیب و مسیر موتور را مسدود کردند، دستگیر شدم.  همسر زهره که مرد 25ساله‌ای به نام محمد است و به‌عنوان همدست سارق دستگیر شده بود ضمن تایید اظهارات همسرش، درخصوص ارتکاب سرقت‌های مشابه به کارآگاهان گفت: «از حدود یک سال پیش سرقت‌های خود از آرایشگاه‌های زنانه در مناطق مختلف تهران را آغاز کردیم.» 

 

کارآگاهان با توجه به اعترافات متهمان، به محل سکونت متهمان در مسافرخانه‌ای در محدوده میدان شوش رفتند و در بازرسی از محل موفق به کشف ده‌ها کیف زنانه و مدارک شناسایی، عابربانک، گوشی‌های تلفن همراه و... شدند و متهمان عنوان کردند تمامی این اموال مسروقه است.  کارآگاهان با توجه به کشف اسناد و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از مالباختگان و همچنین بررسی و تجمیع پرونده‌های مشابه، موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که همگی آنها به همین شیوه مورد سرقت اما در لحظه دزدی متوجه سرقت اموال خود نشده بودند.

 


یکی از مالباختگان پس از شناسایی متهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت 19:30 روز 15اسفند سال پیش زنی با لباس سبزرنگ وارد آرایشگاه شد و در نوبت نشست. لحظه‌ای از کنار وی بلند شدم و مقابل آیینه ایستادم و بعد از زمان کوتاهی به جای خود بازگشتم اما دیگر این زن را ندیدم و زمانی که به محل کیف خود روی صندلی نگاه کردم متوجه شدم کیف در جایش قرار ندارد بلافاصله برای پیداکردن این زن از آرایشگاه خارج شدم اما او ناپدید شده بود.»

 

  سرهنگ میرزکی، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهمان به ده‌ها فقره کیف‌قاپی در سطح شهر تهران به‌ویژه در مناطق مهرآبادجنوبی، خیابان ولیعصر، 45متری زرند، خیابان خوش، خیابان هلال احمر، سه‌راه آذری، میدان راه‌آهن و احتمال افزایش جرایم ارتکابی و تعداد مالباختگان، مجوز انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام قضایی صادر شده است لذا از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی متهمان شده‌اند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.»/شرق

 


ویدیو مرتبط :
مردانی که به آرایشگاه زنانه می روند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مادر و كودكی كه از آرایشگاه‌های زنانه سرقت می‌كردند



اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری زنی كه با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه و با کمک فرزند 6 ساله‌اش كیف مشتریان را سرقت می‌كرد، خبرداد.

ایسنا:سرهنگ خیرخواهان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از صاحبان آرایشگاه‌های زنانه در کرج به كلانتری و اعلام شکایت مبنی بر اینكه زنی با فرزند 6 ساله‌اش به محل كسب آنان مراجعه و با طرح سوال‌های مختلف و منحرف كردن ذهن آنها با کمک فرزند خردسالش اقدام به سرقت كیف مشتریان می‌کند، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

خیرخواهان بابیان اینكه ماموران با انجام تحقیقات گسترده و مراجعه به بانك اطلاعاتی سارقان هیچ‌گونه سوابقی از متهم دریافت نکردند گفت: چهره فرضی این زن سارق در اختیار واحدهای گشتی و كلیه آرایشگاه‌ها قرار گرفت.

خیرخواهان افزود: پس از چند روز مراقبت و انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال داده می‌شد ردی از سارق پیدا شود در نهایت روز گذشته این سارق به همراه فرزندش در حالی كه قصد سرقت از یکی از آرایشگاه‌های واقع در شاهین ویلای کرج را داشت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به كلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینكه متهم دستگیرشده در بازجویی‌های اولیه ماموران منکر هرگونه سرقت شد گفت: متهم در مواجه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت و هنگامی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف و هدف از سرقت را اعتیاد به موادمخدر اعلام کرد..... / isna.ir