اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرد و سردتر؛ لباس گرم فراموش نشود


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می‌شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می‌شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز نیز در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و به تدریج جنوب غرب، بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود که در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

احد وظیفه افزود: امروز بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، شمال تهران، شمال البرز، شمال قزوین، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان و بعد از ظهر در ایلام، لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت.

به گفته وی امروز در برخی مناطق جنوب غرب، شرق و شمال شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق کشور با گرد و خاک همواره خواهد بود و از اواخر وقت امروز در شمال غرب و غرب کشور از شدت بارش ها موقتا کاسته می شود.

فردا دوشنبه نیز بارش ها با شدت کمتری در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و شرق کشور ادامه خواهد داشت. فعالیت بارشی این سامانه در روز سه شنبه محدود به شمال شرق، شرق و بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور خواهد بود.

وظیفه با اعلام این که طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد، افزود: طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود که بارش در برخی مناطق جاده‌های کوهستانی البرز به صورت برف خواهد بود.

به گفته وی امروز و فردا بخش های غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز ابری، در پاره ای نقاط بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق و در اواخر وقت نیمه ابری گزارش می شود. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز ۱۵ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
‫روابط آمریکا و روسیه سردتر از دوران جنگ سرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس‌های گرم، برای روزهای سرد


هرچه به نیمه‌های فصل سرد نزدیك‌تر می‌شویم، زمستان تلاشش را برای سردتر‌كردن هوا بیشتر می‌كند و ما هم در مقابل همه تلاش‌مان را برای گرم ماندن!


صبح بخیر:  هرچه به نیمه‌های فصل سرد نزدیك‌تر می‌شویم، زمستان تلاشش را برای سردتر‌كردن هوا بیشتر می‌كند و ما هم در مقابل همه تلاش‌مان را برای گرم ماندن! به مناسبت این تلاش 2طرفه مجموعه‌ای از لباس‌هایی را كه مناسب این روزهاست به شما پیشنهاد می‌كنیم.





چهار خانه‌های محبوب!

این هم یك رنگ متفاوت با طرح‌های چهارخانه كه یكی از طرح‌های محبوب این فصل است. این مدل به خاطر چهارخانه‌هایش بیشتر مناسب لاغر اندام‌هاست، البته اگر اندام متناسبی دارید یعنی نه چاق هستید و نه زیاده از حد لاغر هم می‌توانید؛ روی این مدل حساب كنید.
  • قیمت: 96000 تومان





برای مشكل پسندان

این كت با تركیب رنگ سفید و سیاه و طرح‌های برش‌دار، فرمی ایستا به كت داده و آن را به یك مدل متفاوت و دلخواه مشكل پسندان تبدیل كرده است. یقه هفت البته از نوع مشهور یقه‌های انگلیسی این كت هم موجب شده تا ظاهری آراسته و رسمی پیدا كند.
  • قیمت: 96000 تومان





گرم بپوشید

این كت كوتاه با آستری كه در زیرش قرار دارد و با جنس ضخیم خود حسابی شما را گرم نگه می‌دارد. نقش و نگار‌های مدرن و متفاوتش هم آن را چشمگیر و زیباتر كرده است. یقه آن هم كاملا بسته می‌شود تا سرما راهی برای نفوذ پیدا نكند.
  •  قیمت: 96000 تومان





سادگی زیبایی است

این هم یك ژاكت سرمه‌ای ساده كه تمام زیبایی‌اش در سادگی‌اش خلاصه می‌شود. حتی شما می‌توانید آن را روی مانتوی‌تان بپوشید. ضمن این‌كه دكمه‌ای كه در قسمت جلوی این ژاكت قرار گرفته برای باز یا بسته‌بودن آن به شما آزادی عمل می‌دهد.
  • حدود قیمت: 35000 تومان





برای 2 استفاده

باز هم یك كت چهارخانه با تركیب رنگی زیبا كه سبز در آن غالب است و به 2 منظور می‌توان آن را به كار برد. هم می‌توان آن را با یك شومیز سبز‌رنگ هماهنگ كرد یا به راحتی آن را روی مانتو پوشید.
  • قیمت: 54000‌تومان





در مهمانی‌های عصر بپوشید

این هم از آن لباس‌های 2 منظوره است. یك پیراهن بلند با یك جلیقه آستین كوتاه كه مناسب مهمانی‌های عصر است. اگر زیر این لباس یك بلوز پشمی (یا هر جنسی كه مایلید بپوشید) می‌توانید از آن به جای مانتو هم استفاده كنید.
  • قیمت:06000 تومان





گرما در نهایت

این جلیقه خز هم از پشم مصنوعی ساخته شده و تا دل‌تان بخواهد گرم است. این جلیقه به همان اندازه كه فكر می‌كنید چشمگیر و زیباست و ظاهر فوق‌العاده‌ای به مانتو یا كتی كه بر‌تن كرده‌اید، می‌دهد.
  • قیمت: 78000 تومان





از متوسط به بالا

این مانتو جنس ضخیم و محكمی دارد و اگر گرمایی باشید، می‌توانید آن را به تنهایی و بدون كت بپوشید. فرم خفاشی این كت محبوب خانم‌های درشت‌اندام است. هر‌چند برای كسانی كه اندام متناسب‌ دارند هم مدل مناسبی به حساب می‌آید.
  • قیمت: 48000 تومان





آراسته بپوشید

 این كت هم كه یكی از مدل‌های جدید برند مانگوست، با تركیب رنگی تیره و طرح‌های موربی كه دارد موجب شده تا به‌عنوان یك مدل آراسته و زیبا به‌نظر برسد.
  • قیمت: 87000 تومان