اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردسته باند کلاهبرداری ۲۰ میلیارد تومانی دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان البرز گفت: آخرین عضو باند ۳ نفره کلاهبرداران و جاعلان حرفه ای میلیاردی شناسایی و توسط پلیس امنیت عمومی استان البرز دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح گفت:سال ۱۳۹۲ در پی شکایت های متعدد شهروندان مبنی بر اینکه از سوی یک باند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و اعضای این باند با فروش زمین هایی که در منطقه ساوجبلاغ استان البرز متعلق به مال غیر بوده ازاین افراد مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری کرده اند، شناسایی اعضاء باند و دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: هویت اصلی اعضای این باند و شگرد کلاهبرداری آنها در همان سال مشخص و طی انجام کارهای اطلاعاتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند اما متهم اصلی و رییس این باند ۳نفره به نام (حمید) همچنان متواری بود تا اینکه این فرد توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح گفت: سردسته این باند پس از دستگیری اعتراف کرد به همرا سایر اعضای باند از سال۱۳۸۹ با استفاده از جعل عنوان و معرفی خود به نام مهندس، رییس ارگان​های دولتی و یا منتسب دانستن خود به ادارات و ارگانهای مختلف لشگری و کشوری و همچنین جعل اسناد، اراضی که متعلق به غیرو یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده را به شهروندان فروخته اند تا اینکه در سال ۱۳۹۲ با طرح شکایت مالباختگان به مراجع قضایی از سوی پلیس مورد شناسایی قرارگرفته و باند آنها متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: برابر ارزش گذاری و ارزیابی اراضی حدودا مبلغ۲۰میلیارد تومان توسط این باند کلاهبرداری صورت گرفته است. 

 

 اخبارحوادث  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
دستگیر کردن باند...!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرکرده باند بزرگ کلاهبرداری دستگیر شد/ مردان شیاد 22 میلیارد به جیب زدند



فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری فردی در شهرستان الیگودرز که با سکه‎های تقلبی، 22 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند و اعلام اینکه چند نفر کلاهبردار در قبال 161 عدد سکه تقلبی و مقادیری اشیاء عتیقه مبلغ 10 میلیارد ریال وجه نقد و 11 میلیارد ریال چک از وی کلاهبرداری کرده‎اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی الیگودرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده یک کلاهبردار را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: کلاهبردار به جرم خود با همکاری چند نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری همدستان وی نیز ادامه دارد.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: با کشف 161 سکه تقلبی و مبلغ 22 میلیارد ریال کلاهبرداری متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.


اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران