اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار همدانی نبود دمشق سقوط کرده بود


فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حسین همدانی، درباره ویژگی‌های شهید همدانی، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید همدانی اخلاق مهربان، خوب، مردم‌داری و صداقتش بود که این ویژگی‌ها وی را نسبت به دیگر سرداران شهید ما برجسته‌تر کرد و بدرقه باشکوه مردم تهران و همدان نیز بیانگر همین مسئله بود.

وی افزود: نقش سردار شهید همدانی در مقاومت سوریه برجسته بود. وی اولین فرمانده‌ای بود که در شکل‌گیری مقاومت سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

سرلشکر جعفری گفت: همه رزمندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی که در حال تلاش و کار مستشاری هستند، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی در پاسخ به این سؤال "به‌نظر شما شهادت سردار شهید همدانی در امنیت داخلی چه نقشی ایفا می‌کند؟" گفت: بدون تردید یک اثر مستقیمی که می‌گذارد این است که در کشوری مثل سوریه با این بافت جمعیتی، مذهبی و قومی وقتی کارشان پیش نمی‌رود و اهداف‌شان محقق نمی‌شود، اثر مستقیم روی امنیت ما نیز خواهد گذاشت و همه احساس می‌کنند این مسئله همبستگی تنگاتنگی با ما دارد.


ویدیو مرتبط :
شعار حمایت از سردار سلیمانی در مراسم تشییع سردار همدانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی گفت: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد، نظام و مردم سوریه مدیون شهید همدانی هستند.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. صبر ما زیاد است و مردم ما به راهی که می‌روند معتقد هستند.

سردار جعفری تأکید کرد: شهادت در این راه اجری است که خدا نصیب انسان می‌کند و جوانان ما باید خودشان را در این صحنه برای حضور طولانی آماده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد، نظام و مردم سوریه مدیون شهید همدانی هستند.

وی گفت: سردار شهید همدانی در عین حالی که مأموریتش به پایان رسیده بود اما مجدداً به جبهه مقاومت بازگشت و نقش مهمی را در این جبهه ایفا کرد.