اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی: وضعیت فعلی ایران از محاصره شعب ابیطالب بدتر نیست،در آنجا حتی علف هم رویش پیدا نمی کرد



سردار نقدی: وضعیت فعلی ایران از محاصره شعب ابیطالب بدتر نیست

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: در شرایط کنونی زنان محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سردار محمدرضا نقدی، در اولین کنگره سنگربانان صبور، از مقابله به مثل جمهوری اسلامی در برابر هر گونه تهاجم سیاسی، فرهنگی و نظامی گفت و اظهارداشت: حال که دشمن در تمامی عرصه های فرهنگی ، سیاسی و نظامی نتوانست مقاومت ملت ایران را بشکند به عرصه جنگ اقتصادی روی آورده و به خیال خود می‌تواند در این جبهه به پیروزی برسد.

وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را راه مبارزه در این جبهه عنوان کرده‌اند، گفت: در شرایط کنونی زنان محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

نقدی ادامه داد: الگوی مقاومت را زنان در جامعه تعریف می‌کنند و آنها هستند که فرهنگ کار را تعیین می‌کنند، همچنین این زنان هستند که استفاده از ظرفیت‌ها را تعیین می کنند.

وی با بیان این‌که جنگ و عملیات بعد از گذشت 25 سال از پایان جنگ هنوز هم برای زنان جانباز و همسران جانباز ادامه دارد، تصریح کرد: در هیچ جای تاریخ نمی توان چنین انسان هایی یافت که حتی برخی از آنها بعد از جانباز شدن یک رزمنده با او ازدواج کرده و 25 سال صبورانه در کنار او ایستادند و حتی یک بار هم شکایت نکردند.

نقدی وجود این روحیه استقامت و صبر را ریشه در ایمان زنان جانباز و همسران جانباز دانست و اظهار داشت: باید قدرشناس مکتب اسلام و قدرشناس کسی باشیم که این مکتب را در میان ما احیا کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی نشستن، نخوردن و ریاضت کشیدن نیست، اقتصاد مقاومتی را شناسایی ظرفیت ها و انجام کار بیشتر عنوان کرد و اظهار داشت: باید در جبهه جنگ اقتصادی ظرفیت‌های خوابیده را فعال کنیم، ثروت ها را بشناسیم و از همه آنها به بهترین نحو با انجام کار و فعالیت بیشتر استفاده کنیم.

نقدی با بیان این‌که وضعیت فعلی ایران از محاصره شعب ابیطالب بدتر نیست، گفت: پیامبر (ص) در شعب ابیطالب که ریگزاری بیش نبود و حتی علف هم در آن رویش پیدا نمی کرد، سه سال مقاومت کرد، حال ما در کشورمان ایران با این همه ثروت و منابع آیا نمی توانیم مقاومت کنیم.

به گفته رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مکتب اسلام تسلیم معنا ندارد و باید در عرصه اقتصادی نیز مقاومت و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به توقیف پخش برنامه‌های سه شبکه ایرانی از ماهواره، آن را نشانه پیروزی ایران در جبهه جنگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: دشمنان امروز با بیش از سه هزار شبکه به جنگ رسانه‌ای ایران آمده‌اند، اما ایران با داشتن تنها سه شبکه توانست آنها را شکست دهد به گونه ای که دستور توقیف پخش برنامه‌های این سه شبکه ازماهواره توسط کشورهای غربی داده شد.

نقدی این کار را نقض آشکار ادعای غرب در آزادی بیان، جریان آزاد اطلاعات و حقوق بشر دانست و افزود: آنها که ادعای آزادی بیان داشتند، اکنون به طور آشکار برخلاف ادعای خود عمل می‌کنند، زیرا برای آنها مبرهن گشته که حرف‌های نظام جمهوری اسلامی حتی اگر تنها از سه شبکه پخش شود قادر خواهد بود آنها را در عرصه جنگ رسانه ای شکست دهد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
(بسیار مهم) آنچه بیشترمردم ایران از وضعیت فعلی جهان نمیدانند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار نقدی: مردمی بودن، ویژگی استثنایی عناصر اطلاعاتی انقلاب اسلامی ایران است



 

 

مردمی بودن، ویژگی استثنایی عناصر اطلاعاتی انقلاب اسلامی ایران است

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر كجا از الگوی اطلاعاتی دفاع مقدس فاصله گرفتیم، ضربهخوردیم، كه نمونه آن را در دوران اصلاحات و برخی حوادث تلخی كه به وقوع پیوست به عینه دیدیم.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در مراسم یادواره شهدای اطلاعات سپاه، با تاكید بر رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: الگویی كه ما را در نبرد با مخوف‌ترین و پیچیده‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان به پیروزی رساند، الگوی اطلاعاتی شهدای دفاع مقدس است و هر جا كه توكل بر خدا و مسئله اطلاعات مردمی را فراموش و به الگوهای غربی دلخوش كرده ایم، ضربه خورده‌ایم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به خلاء اطلاعاتی كه پس از فروپاشی ساواك در كشور به وجود آمد، تصریح كرد: خلاء اطلاعاتی شكل گرفته در كشور، شوروی و آمریكا را به طمع انداخته بود، اما ظرف مدت كوتاهی با همت جوانان غیور، آن‌چنان سازمان اطلاعاتی در كشور به وجود آمد كه پشت سرویس‌های اطلاعاتی مخوفی چون، سیا، موساد، استخبارات عراق و KGB را به خاك مالید.

 

وی با برشماری عوامل اصلی پیروزی‌های اطلاعاتی در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی‌های ما خدایی بودن اهداف انقلاب بود و به همین دلیل شاهد امدادهای بی‌شمار الهی بودیم كه هنوز هم برای برخی قابل باور نیست.

 

سردار نقدی ویژگی دیگر عناصر اطلاعاتی انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن خواند و گفت: این یك خصیصه منحصر به فرد و استثنایی است كه نظیر آن در هیچ كجای جهان قابل مشاهده نیست. وقتی امام راحل (ره) بحث اطلاعات 36 میلیونی را مطرح كردند تحولی عظیم رخ داد و جاسوسان دشمن در هیچ جای ایران احساس امنیت نداشتند و فقط در یك مورد از اطلاعات مردمی، كودتای عظیم نوژه شناسایی شد.

 

وی هم‌چنین گفت: انسانی و مشفقانه بودن، یكی دیگر از ویژگی‌های سازمان‌های اطلاعاتی ماست و این در حالی است كه در دنیا چهره عناصر اطلاعاتی بسیار مخدوش است.

 

نقدی افزود: در نتیجه همین رفتارهای مشفقانه، بسیاری از عناصر دشمن متنبه شده‌اند و نمونه بارز آن را می توان "احسان طبری" تئوریسین ارشد ماركسیسم در جهان دانست كه با رفتار مشفقانه و اقناعی سربازان گمنام امام زمان (عج) توبه كرد و در نقد كمونیسم دست به قلم شد.

 

وی شهادت طلبی را دیگر ویژگی عناصر اطلاعاتی كشور خواند و خاطرنشان كرد: خون شهدای اطلاعات امروز بركت كرده و به ثمر نشسته است و امروز ملت‌های منطقه به پا خاسته‌اند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین شهدای اطلاعات را مظلوم‌ترین شهدا عنوان كرد و افزود: بسیاری از خدمات انجام گرفته توسط شهدای اطلاعات هنوز هم قابل گفتن نیست و این شهدا غرق در مظلومیت و غربت‌اند./ایسنا