اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی: عربستان به آخر خط رسیده


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی ها ذاتا ترویست هستند، گفت: دولت عربستان به آخر خط رسیده و حرکات جدید برای چند روز بیشتر ماندن است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی ها ذاتا ترویست هستند، گفت: دولت عربستان به آخر خط رسیده و حرکات جدید برای چند روز بیشتر ماندن است.

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه افتتاح طرح «جوانه های صالحین» که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران و در خصوص تهدید یکی از کاندیداهای انتخابات آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: آمریکا امروز از ملت ایران وحشت زده است.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس آتش سنگین روی این ملت می ریختند و فکر می کردند کسی نمی تواند پشت این خاکریز زنده باشد اما یک رزمنده با آر پی جی تانک دشمن را زمین گیر می کرد، امروز هم زیر بار تبلیغات سنگین ماهواره ای و شبکه های اجتماعی دشمن انتظار دارد ملت ما نابود و شهوت زده شده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن شاهد موج بزرگ جوانان با فریاد تکبیر و صف طولانی برای دفاع از حرم است و این برای آنها اعجاب انگیز خواهد بود، این تکرار همان صحنه های دفاع مقدس است.

وی در خصوص تروریست خواندن ایران توسط وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد: آمریکایی ها ذاتا تروریست هستند و امام می فرمایند آمریکا تروریست به ذات است. از روزی که رژیم آمریکا ابر قدرت مسلط دنیا شده است تا به امروز تاریخش پر از برگ های سیاه است.

نقدی با بیان اینکه ترور و جنایت ده ها میلیون نفر از شرق جهان یعنی ژاپن تا آمریکای لاتین مستقیم با گلوله های ارتش آمریکا بوده است تصریح کرد: وقتی کسی پرونده ای سیاه دارد دیگر نمی تواند به ملت دیگری تهمت بزند و این طنز آمیز است.

وی در خصوص بازبینی طرح صلح عربی برای پذیرش اسرائیل و ارتباط نزدیک عربستان با رژیم صهیونیستی گفت: کشورهای عربی هیچ گاه با عربستان همراه نمی شوند اما دولت های آنها از اول با اسرائیل همراه بودند.

سردار نقدی ادامه داد: ملت های عربی هیچ گاه زهر تلخی که از اسرائیل  چشیده اند تحمل نکرده و با اسرائیل سازش نمی کنند. دولت عربستان به آخر خط رسیده و این حرکات برای چند روز بیشتر ماندن است.


ویدیو مرتبط :
دانشجویی که به آخر خط رسیده...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در استقبال از سخنان سردار نقدی در "سلطنت طلب" خواندن مهاجمان سفارت عربستان



اخبار,اخباراجتماعی , سردار محمدرضانقدی

مردم، البته بهتر از همه می دانند که آن توحش نیمه شب، کار چه کسانی بود و اینک چشم انتظار اعمال قانون درباره آنهایند، چه نامشان را سردار نقدی سلطنت طلب بگذارد یا به عنوان دیگری خوانده شوند.

 سردار محمدرضانقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره وابستگی سیاسی کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند گفته است: «عناصری که سلطنت طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره ای را راه می اندازند. بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند. روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه 100 نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟»

در این نوشتار کوتاه، کاری به صحت و سقم این سخنان و اینکه کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند، دارای چه سوابق و گرایش های فکری و سیاسی هستند،نداریم اما با قاطعیت می‌توان گفت که آنچه اینان انجام دادند، دقیقاً منطبق با خواسته های همان طیف سلطنت طلب‌هاست که هدف بزرگ شان منزوی کردن جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

از این روی، آنها چه سلطنت طلب بوده باشند (آن طور که سردار نقدی گفته) و چه طیف مخالف، در مسیر مطلوب سلطنت طلبان بازی کرده اند و حال باید منتظر بود و دید مهاجمان به سفارت عربستان که نه به صورت چند بانوی بی گناه که به  چهره ایران اسید پاشی کردند، چگونه مجازات می شوند؟
مردم، البته بهتر از همه می دانند که آن توحش نیمه شب، کار چه کسانی بود و اینک چشم انتظار اعمال قانون درباره آنهایند، چه نامشان را سردار نقدی سلطنت طلب بگذارد یا به عنوان دیگری خوانده شوند.

امید که برخی لابی ها نخواهند برای خلاصی این "سلطنت طلب ها" که به قول سردار ، نیمه شب 100 نفر را برای حمله به سفارت جمع کردند فشار وارد کنند و امید بزرگ تر این که آمران این "سلطنت طلب ها" نیز به مجازات خیانتی که بر ملت ایران روا می دارند برسند.

  اخبار اجتماعی  -  عصر  ایران