اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی: ذره‌ای از توحش آمریکا کم نشد


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه به ویژه کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و ایادی آن یعنی عربستان است.

خبرگزاری صداوسیما: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه به ویژه کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و ایادی آن یعنی عربستان است.

سردار نقدی درمراسم معارفه جانشین سپاه عاشورا در تبریز بااشاره به شرایط حساس جهانی افزود: بشریت در یک پیچ تاریخی مهم قرار گرفته است و شاهد دشمنی‌های شیاطین و مستکبران با ملت‌ها به ویژه اوج‌گیری دشمنی‌ها با مسلمانان و ویران کردن خانه‌ها و کشتن زنان و کودکان در منطقه هستیم.

وی افزود: شورای امنیت که بهتر است شورای ناامن‌سازی جهان به آن گفته شود، قطعنامه صادر می‌کند و به جای اینکه از متجاوز بخواهد که تجاوز را قطع کند ملتی را که می‌خواهد از خود دفاع کند از سلاح و تجهیز شدن محروم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کشورپایمال کردن حق مظلومان و دفاع از غاصبان و تجاوزگران را قانون شورای امنیت و آمریکا دانست و گفت: دنیا از این همه ظلم و ستم خسته شده است و به دنبال یک منجی و پناهگاه می‌گردند.

سردار نقدی افزود: هم اکنون هر ملتی که از خود دفاع می‌کند مستکبران ایران را متهم به دخالت می‌کنند و این درحالیست که مستکبران سلاح و هواپیما می‌فرستند و مردم را بمباران می‌کنند وعلت این است که مردم کشورهای محروم، ایران را محل امید و تکیه گاه خود می‌دانند.

وی افزود: این مسئولیت سخت را در شرایطی دشوار بر دوش داریم و درحالیکه با آنان مذاکره می‌کنیم با ما جنگ نیز می‌کنند و در مرزها باتروریست‌ها با ما در حال جنگ هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:همه پایگاه‌های تروریستی و سلطنت‌طلب‌ها مقرشان در آمریکا قرار دارد و علاوه بر آن صدها شبکه ماهواره‌ای بر ضد ملت ایران از آمریکا هدایت می‌شود و ما باید الگوی ملت‌های ستمدیده را در چنین شرایط سختی بسازیم و این ماموریت امروز ملت ایران است که با هدایت رهبری و اتکا به خدا، این کار ممکن است.

سردارنقدی افزود: نفرت و ایجاد جنگ و نفاق میان ملت‌های مسلمان منطقه از اهداف و برنامه‌های استکبار است و این درحالی است که امروز سرمایه بزرگ وحدت و همدلی را در منطقه و از جمله میان ایران و عراق شاهد هستیم.

وی همچنین همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را نیاز مهم امسال دانست و گفت: برای مقابله با زورگوئی‌های مستکبران به همدلی و همزبانی نیازمندیم و امسال باید سال اتفاقات مهم در عرصه بسیج نیز باشد.

در این مراسم باحکم سردار جعفری فرمانده کل سپاه، سرهنگ علی قادری جانشین فرمانده سپاه عاشورا معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای جنگ زرگری آمریکا با داعش از زبان سردار نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فواید مرگ بر آمریکا از دید سردار نقدی


سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی که کارشناسان بسیاری در تهیه آن نقش دارند، مردم ایران را مخاطب قرار می دهد و می گوید «شعار مرگ بر آمریکا شغل و امنیت نمی آورد» و از آنها می خواهد شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارند.

پایگاه خبری انتخاب: سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دلیل اینکه امروز ملت های آزادیخواه منطقه اینقدر نسبت به ایران محبت دارند که عکس رهبر و فرماندهان و سرداران ایران را در خانه هایشان نگاه می دارند، این است که، ایران امروز سردمدار مبارزه با آمریکای جنایتکار، خونریز، مستبد و مستکبر است و آنها از این همه ظلم به ستوه آمده اند و ایران را به عنوان منجی شناخته و در مبارزه با استکبار از آن الگو می گیرند.

وی با تأکید بر اینکه نطق رؤسای جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل دارای اهمیت فراوانی است و تمام مسئولین کشورها مخاطب این سخنان هستند، افزود: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی که کارشناسان بسیاری در تهیه آن نقش دارند، مردم ایران را مخاطب قرار می دهد و می گوید «شعار مرگ بر آمریکا شغل و امنیت نمی آورد» و از آنها می خواهد شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارند.