اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار نقدی: حمایت از دولت ضروری است


رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: حمایت از دولت در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی و درون‌زا، امری مهم و ضروری است.

ایرنا: سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه «عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی» در فرهنگسرای خاوران، با اشاره به اینکه مسیر حرکت برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی را رهبر معظم انقلاب مشخص و ترسیم کرده‌اند، افزود: تلاش برای تحقق اصل اقتصاد درون‌زا و مقاومتی، راهکار موثر و محوری برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و بی اثرکردن تحریم‌های اقتصادی دشمن است.

وی اظهار کرد: سپردن سرنوشت اقتصاد کشور به خارجی‌ها، به معنای دادن مدیریت کشور به دست بیگانگان است که این کار به هیچ وجه منطقی و درست نیست.

سردار نقدی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در وین، تصریح کرد: نتیجه این مذاکرات هرچه که باشد، باید براساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی و دستیابی خودکفایی در این بخش تلاش کنیم.

سردار نقدی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور برای تولید و عرضه محصولات گفت: یکی از مشکلات مهم موجود دراین حوزه، بازاریابی و حضور رقابتی در بازارهای جهانی است که بسیج اصناف می‌تواند نقش موثری را دراین زمینه ایفا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر لزوم ورود جدی بسیج اصناف در بخش‌های اقتصادی به ویژه صادرات، تصریح کرد: ایجاد انگیزه، ارائه مشوق‌های اقتصادی و فعالیت جدی در عرصه صادرات، شرایط برای دستیابی به اقتصاد پایدار و توسعه‌یافته در کشور را فراهم خواهد کرد.

سردار نقدی در ادامه تضمین سود عادلانه را شرط اصلی حضور موثر و فعال تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی دانست و گفت: تضمین سود عادلانه از سوی دولت بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان را رفع می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان به ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید توسط بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی نیز طی سال گذشته بدون دریافت تسهیلات دولتی در سطح کشور ایجاد شده است.

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، طی مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و جمعی از فرماندهان و بسیجیان سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ در فرهنگسرای خاوران افتتاح شد.


ویدیو مرتبط :
بیان تجلیات شهید سردار سلیمانی توسط سردار نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی در بدبینانه ترین حالت تا 15 سال آینده محو خواهد شد



محمدرضا نقدی امروز پنجشنبه در مراسم رونمایی از دو بازی رایانه ای "لانه شیطان 2 " و "کاروان آزادی" در ساختمان شماره 5 سازمان آموزش و پروش تغییر را عامل پیروزی کشورها دانست و افزود: حرکت به سمت رفع ظلم روز به روز ابعاد تازه تری می یابد.


وی ادامه داد: در هم کوبیدن ظالمیان همواره به دست خود خدا انجام می‌شود و شرط آن تغییر انسانها توسط خودشان است. در حال حاضر نیز دیدگاه جهانی نسبت به حاکمیت ظلم تغییر کرده است و این بیداری در دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز شدت گرفته است.


نقدی همراهی کاروان آزادی از سوی جوامع اروپا را نمونه ای از این حرکت نام برد و اظهار داشت: در بدبینانه ترین حالت تا 15 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد ماند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین حدف اتحاد جماهیر شوروی به عنوان بزرگترین قدرت جهانی، فروپاشی دیوار برلین و رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی را از نمونه هایی ذکر کرد که در حال حاضر اثری از آنها نیست و ادامه داد: جای رژیم صهیونیستی در آینده در کنار این موارد است.


وی تولید بازیهای رایانه ای لانه شیطان 1 و 2 و حمله به کاروان آزادی را گامی در جهت فروپاشی رژیم اشغالگر دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات کافی نیست و لازم است برای آگاهی جامعه از ماهیت این رژیم گامهای بلندتری برداشته شود.


نقدی از حمایتهای این سازمان برای صاحبان ایده در حوزه تامین محتوا خبر داد و گفت: سازمان بسیج مستضعفان آمادگی کامل دارد تا از صاحبان ایده در حوزه تولید و طراحی بازیهای رایانه ای در این زمینه حمایت کند. این حمایتها در قالب تامین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است.


وی ارائه آموزش در حوزه تولید بازیهای رایانه ای را از دیگر حمایتهای این سازمان ذکر و اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان در راستای ارتقای توانمندیهای علمی صاحبان ایده در حوزه بازی های رایانه ای آمادگی دارد تا آموزشهای لازم را ارائه دهد.


نقدی ادامه داد: امروز آگاهی مردم دنیا نسبت به رژیم صهیونیستی بیشتر شده و این نشان دهنده نزدیکی پیروزی مسلمانان است و هر چه در این زمینه تلاش بیشتری شود زمان رسیدن به پیروزی کوتاهتر‌ خواهد شد.../مهر