اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار لرستانی در سوریه به شهادت رسید


یکی از سرداران شجاع لرستانی امروز در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست اما منابع رسمی هنوز این خبر را تائید نکرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار لرستانی در سوریه به شهادت رسیدیکی از سرداران شجاع لرستانی امروز در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست اما منابع رسمی هنوز این خبر را تائید نکرده اند.

شنیده شده سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم(مدهنی) از فرماندهان دلاور لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس امروز در نبرد با گروهای تکفیری داعش به جمع یاران شهیدش پیوست.

سردار لرستانی در سوریه به شهادت رسید

در پی منتشر شدن خبر شهادت سردار رضا رستمی در سوریه توسط داعش، تعدادی زیادی از همرزمان- بستگان- دوستان و مردم خرم آباد مقابل منزلش در محله گلدشت خرم آباد تمجع کردند.

گفتنی است: این خبر تاکنون از سوی منابع رسمی و مسئولان سپاه تایید نشده است.


ویدیو مرتبط :
"سردار همدانی" در سوریه به شهادت رسید :(

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک سردار ایرانی در سوریه به شهادت رسید(+عکس)



 اخبار  سیاست خارجی  - سردار اسکندری در سوریه به شهادت رسید

مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر در دفاع از حرم عقیله‌ی بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کاربران صفحات اجتماعی در سوریه از به شهادت رسیدن یک سردار ایرانی در دفاع از حریم اهل‌‌بیت در این کشور خبر دادند.

براساس اخبار منتشر شده، سردار عبدالله اسکندری مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار اسکندری که تا سال 1392 سمت مدیریت بنیاد شهید امور ایثارگران استان فارس را بر عهده داشت همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی الله علیه و آله وسلّم به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی به دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تا کنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

در ادامه دو تصویر از سردار عبدالله اسکندری مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس را مشاهده می‌کنید:

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,سردار عبدالله اسکندری

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی,سردار عبدالله اسکندری

اخبار سیاست خارجی - ابنا