اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار دهقان: قصد خرید S۴۰۰ نداریم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در منطقه شاهد توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری عربستان هستیم تا از طریق ساماندهی افراد جاهل از نقاط مختلف جهان به مقاومت اسلامی ضربه وارد کنند.

به گزارش فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین شرایط منطقه را بحرانی ارزیابی کرد و افزود: آنها از گوشه گوشه دنیا افرادی را جمع کرده اند و علیه سوریه و محور مقاومت به کار گرفته اند چراکه می‌خواهند جریان اسلام ناب را از منطقه بیرون کنند در حالیکه فرزندان اسلام در این شرایط بحرانی با همه وجود برای دفاع حضور پیدا کرده اند.

وی گفت: در جریان حمله به خان طومان در حالیکه آتش بس اعلام شده بود و دولت سوریه به آتش بس پایبند بود آنها و در راس‌شان گروه تروریستی النصره آتش بس را زیر پا گذاشتند و به این منطقه حمله کردند.


دهقان تاکید کرد: مسلماً رزمندگان مقاومت اسلامی در برابر این اقدامات ایستادگی می‌کنند و مطمئناً بر خان طومان مسلط خواهند شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در منطقه شاهد توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری عربستان هستیم تا از طریق ساماندهی افراد جاهل از نقاط مختلف جهان به مقاومت اسلامی ضربه وارد کنند.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهید مصطفی بدرالدین مجاهدی نستوه و جنگاوری دلاور و حزب اللهی تمام عیار بود.


دهقان در حاشیه گرامیداشت شهید بدرالدین سید ذوالفقار حزب الله لبنان در جمع خبرنگاران افزود: شهید بدرالدین یکی از نیروهای اسلام ناب و از فرزندان اسلام بود که در عرصه دفاع از اسلام حضور پیدا و با سایر جوانان با تمام وجود از این مکتب دفاع کرد.


وی گفت: مصطفی بدرالدین یکی از مردانی بود که دشمن تلاش می کرد آنها را از میان بردارد اما تجربه تاریخی نشان داده است که با ریخته شدن خون هر شهید جای او را افراد همانند آنان مصمم و شجاع خواهند گرفت.


وزیر دفاع در پاسخ به این پرسش که آیا ایران قصد دارد از روسیه سامانه S۴۰۰ دریافت کند؟ تصریح کرد: ما چنین قصدی نداریم.


ویدیو مرتبط :
به کارگیری تیوری رفتار برنامه ریزی شده برای سنجش قصد خرید محصولات غذایی ارگانیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران: قصد خرید S 400 را نداریم


وزیر دفاع با دادن پاسخ منفی به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران خواهان سامانه اس 400 از روسیه است، این موضوع که ایران خواستار دستیابی به این سامانه است، را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع با دادن پاسخ منفی به سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران خواهان سامانه اس 400 از روسیه است، این موضوع که ایران خواستار دستیابی به این سامانه است، را رد کرد.

سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب الله که توسط تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسیده است، با اشاره به تحولات منطقه ادامه داد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها منطقه در حال شکل دادن توطئه عمیقی با همکاری عربستان هستند تا به جریان مقاومت ضربه بزنند.

وی با اشاره به ساماندهی جریان های تکفیری توسط آن‌ها تصریح کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند منطقه را تحت سیطره خود قرار دهند و به جریان مقاومت ضربه بزنند. این در حالی است که فرزندان اسلام و جریان مقاومت با همه وجود در صحنه دفاع حضور دارند و با تمام توان در حال مقابله با این توطئه هستند.

وی با اشاره به شخصیت شهدایی چون مصطفی بدرالدین در جریان حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمنان جریان مقاومت فکر می‌کنند که با به شهادت رساندن افرادی چون شهید بدرالدین می‌تواند به مقاومت ضربه بزنند در حالی که این گونه نیست. با ریخته شدن خون هر شهید در این جریان، افرادی دیگری مانند آنها در جریان مقاومت حضور می‌یابند.

وزیر دفاع شهید بدرالدین را مجاهدین نستوه، جنگاوری دلاور و یک حزب اللهی تمام عیار توصیف کرد.

دهقان در مورد تحلیلش از آخرین وضعیت میدانی جنگ سوریه اظهار کرد: زمانی که بحث آتش بس در سوریه مطرح شد ما پیشبینی می کردیم که این موضوع در راستای ایجاد فرصتی برای ساماندهی مجدد گروه‌های تکفیری مطرح شده است چرا که آن‌ها در موقعیت بسیار بدی به سر می‌بردند و با موضوع آتش بس حامیان جریان های تکفیری می خواستند آن‌ها را از نظر روحی و تسلیحاتی تغذیه کنند.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت و دولت سوریه در تعهد خود به آتش بس متعهد بود، ادامه داد: جریان‌های تکفیری به ریاست جبهه النصره آتش بس را شکستند و دست به اقداماتی از جمله در خان طومان زدند.

دهقان با بیان اینکه ان‌شاء‌الله جریان مقاومت مناطق اشغال شده توسط تکفیری‌ها را باز پس خواهدگرفت، ادامه داد: آنچه که مشخص است این است که جبهه حق پیروز خواهد بود و آنچه که شکست می خورد جبهه باطل است گرچه به ظاهر برای مدتی به پیروزی‌هایی دست پیدا کنند.