اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار حجازی: آماده نابودی تل آویو هستیم


معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود اظهار داشت: با تمام توان در صورت حماقت اسرائیل بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی می کنیم.

خبرگزاری مهر: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود اظهار داشت: با تمام توان در صورت حماقت اسرائیل بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی می کنیم.

سردار محمد حجازی معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه چهارمین جشنواره علمی - تحقیقاتی سپاه صبح امروز دوشنبه در بیمارستان بقیه الله برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بر طبق بیانات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل حماقت کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، آمادگی نیروهای مسلح در چه حدی است، گفت: ما به دنبال آمادگی نیروهای مسلح هستیم و نیروهای مسلح با تمام توان آماده است تا بیانات رهبری را در کمترین زمان عملیاتی کند و امیدواریم که آنها چنین حماقتی را نکنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره اینکه بعد از مذاکرات آلماتی برخی از مقامات غربی اظهار داشته اند گزینه نظامی همچنان روی میز است اظهار داشت: موریانه پایه های این میز را خورده و اینگونه حرف ها بیشتر جنبه شعاری دارد.

حجازی در پاسخ به سئوالی درباره نحوه حمایت تحقیقاتی - دفاعی از دانشگاه های نیروهای مسلح چگونه است اظهار داشت: دانشگاه های نیروهای مسلح با وجود اینکه ظرفیت زیادی دارند اما از ظرفیت دانشگاه های دیگر نیز استفاده خواهد کرد، به طوریکه وزیر علوم گفته است دوست داریم 50 درصد تحقیقات در حوزه دفاعی باشد و به لطف خداوند سال گذشته موفقیت های زیادی در زمینه پدافند هوایی، راداری به دست آمده است.


ویدیو مرتبط :
7 دقیقه تا تل آویو (قسمت 2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جنگ با ایران، کسی نمی تواند در تل آویو قهوه بنوشد/خود را برای بدترین سناریو آماده می کنیم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرمانده دفاع شهری تل آویو:

در جنگ با ایران، کسی نمی تواند در تل آویو قهوه بنوشد/خود را برای بدترین سناریو آماده می کنیم

کلنل ادام زوسمن، فرمانده دفاع شهری اسرائیل گفت: در صورت حمله به مرکز اسرائیل، تل اویو و دیگر شهرها باید از جمعیت تخلیه شوند و ساکنان آن به منطقه ای دیگر بروند.

کلنل ادام زوسمن، فرمانده دفاع شهری تل آویو و حومه گفت: در صورت حمله به مرکز اسرائیل، تل اویو و دیگر شهرها باید از جمعیت تخلیه شوند و ساکنان آن به منطقه ای دیگر بروند.

به گزارش انتخاب به نقل از راشاتودی، وی گفت: مسئولان اسرائیل آماده ی تخلیه اسرائیل در صورت حمله ی موشکی هستند.

زوسمن گفت: افزود: امروز تمام غیرنظامیان در اسرائیل تحت تهدید قرار دارند.

فرمانده دفاع شهری تل آویو و حومه اضافه کرد: تخلیه ی عظیم شهرها در صورت حمله ی نامتعارف و تخریب ساختمان ها توسط موشک ها انجام می شود.

کلنل ادام زوسمن گفت: اسرئیل تحت تهدید مداوم ایران و متحدانش است.

فرمانده دفاع شهری تل آویو و حومه گفت: با وجود اینکه می گوییم، سیستم دفاع موشکی "ایرون" دم" را در اختیار داریم که پیشرفته ترین سیستم ضدهوایی در دنیا است، اما هیچ سیستمی نمی تواند حفاظت کامل از شهروندان را فراهم کند.

وی افزود: ارزیابی ما از جنگ این است که صدها موشک به تل اویو و شهرهای نزدیک آن اصابت خواهد کرد، و در نتیجه این حملات صدها نفر کشته می شود.

کلنل ادام زوسمن با اشاره به منطقه ی بزرگ "چمپس الیس" تل اویو گفت: در جنگ آینده، هیچ کس قادر نخواهد بود که در "دیزینگوف" قهوه بنوشد.

وی گفت: ما خود را برای بدترین سناریو آماده می مکنیم./انتخاب