اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار جزایری: صبر و حوصله ایران حدی دارد، برخی رژیم ها از اندازه خود فراتر نروند



اخبار,اخبار سیاسی ,ستاد کل نیروهای مسلح

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری گفت: دکترین جمهوری اسلامی، دکترین دفاع پایه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبی ، خونریزی و ناامنی هستیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه صبر، حوصله و خویشتنداری جمهوری اسلامی حدی دارد ، گفت: برخی رژیمها توجه داشته باشند از حد و اندازه خود فراتر نروند.

به گزارش انتخاب، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری افزود: دکترین جمهوری اسلامی، دکترین دفاع پایه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبی ، خونریزی و ناامنی هستیم.

وی گفت: در عین حال این هشدار را می دهیم به حول قوه الهی توانمندی های لازم را برای دفاع همه جانبه و گسترده فراهم آورده ایم تا بتوانیم منافع خودمان و امنیت منطقه را حفظ کنیم.

سردار جزایری که با صداوسیما گفتگو می کرد، افزود: کشورها و رژیم هایی که ممکن است در این زمینه دچار تردید و یا ابهام شوند توجه داشته باشند هر گونه عواقبی که بر اثر زیاده خواهی آنها و یا خروج از حد و اندازه مترتب بر منافع و امنیت منطقه شود باید پاسخگو باشند.

وی گفت: برخی رژیمها به قوانین و مقررات بین المللی توجه داشته باشند و چنانچه بر اثر بداخلاقی مشکلاتی برای این منطقه و سایر مناطق پیش بیاید باید پاسخگو باشند.

سردار جزایری با خطاب قرار دادن کشورهای منطقه و دیگر کشورها افزود: اگر جداً به دنبال دوری از جنگ و خشونت و ناامنی هستند باید تمهیدات لازم را به کار ببرند و به ویژه حساب خودشان را از کشورها و رژیم هایی که تجاوزگری می کنند جدا کنند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی: ما در حد و اندازه جنگ با ایران نیستیم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار جزایری: اموال ایران را از آمریکا پس خواهیم گرفت ولو با زور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اموال ایران را از آمریکا پس خواهیم گرفت

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بلوکه کردن دارائی های ایران توسط آمریکا را تروریسم اقتصادی خواند و گفت: اگر 50 سال طول بکشد دارایی های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جزایری در واکنش به تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر توقیف دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر50 سال طول بکشد دارایی های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

وی افزود: بلوکه کردن دارایی های جمهوری اسلامی ایران تروریسم اقتصادی و سرقت مالی است که متاسفانه آمریکا همچون سایر عرصه های تروریسم و حذف فیزیکی انسانها در آن تبحر دارد.

جزایری در ادامه گفت: این خوش خیالی است چنانچه آمریکا تصور کند دارایی ها و اموال ایران را برای همیشه به سرقت برده است آنها مطمئن باشند که ما اموال خود را از شیطان بزرگ بازپس خواهیم گرفت.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد، دیر نیست روزی که پاشنه در به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد چرخید و رژیم شرور آمریکا مجبور خواهد شد چند برابرامال توقیفی را مسترد نماید و مردم آمریکا نیز باید به این نکته توجه داشته باشند./مهر