اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار آزمون 2 گل به اسپارتاک زد


بازیکن ایرانی باشگاه روبین کازان روسیه برای این تیم گلزنی کرد. اوج نیوز: بازیکن ایرانی باشگاه روبین کازان روسیه برای این تیم گلزنی کرد.

سردار آزمون در دیدار تیمهای جوانان روبین کازان و اسپارتاک مسکو به میدان رفت و توانست در دقایق 2 و 45 برای تیمش گلزنی کند.

جوانان روبین کازان این بازی را با نتیجه 1-3 بردند.


ویدیو مرتبط :
گل سردار آزمون اسپارتاک مسکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«سردار آزمون» برای روبین کازان گل زد


هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه با شکست روبین کازان و گلزنی سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم همراه بود.

خبرگزاری مهر: هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه با شکست روبین کازان و گلزنی سردار آزمون بازیکن ایرانی این تیم همراه بود.

تیم فوتبال روبین کازان روسیه یکشنبه شب  در هفته بیست سوم لیگ روسیه در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود اف سی روستوف شد.

در این بازی ابتدا سردار آزمون بازیکن ایرانی روبین کازان که هفته گذشته با خبر پیشنهاد 2 میلیون پوندی باشگاه آرسنال برای به خدمت گرفتنش مطرح شده بود خیلی زود در دقیقه 3 گل برتری روبین کازان را به ثمر رساند.

اما در ادامه بازی یانو آنانیدزه (44) و تیموفی کالاچف (32) برای اف سی روستوف گل زدند تا این تیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. آزمون در این بازی 90 دقیقه برای روبین کازان بازی کرد اما با وجود گلی که به ثمر رساند نتوانست مانع هفتمین شکست تیمش در رقابتهای لیگ روسیه شود.

روبین کازان هم اکنون با 28 امتیاز از 23 بازی در رده نهم جدول 16 تیمی لیگ روسیه قرار دارد.