اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار آزمون مانع شکست روبین‌کازان شد


تیم روبین‌کازان روسیه در دیداری دوستانه برابر نماینده بلاروس به تساوی رسید.

تسنیم: تیم روبین‌کازان روسیه در دیداری دوستانه برابر نماینده بلاروس به تساوی رسید.

 تیم روبین‌کازان روسیه در ترکیه اردوی جدیدی را برپا کرده و سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم هم از ابتدای هفته به این اردو ملحق شده است.

شب گذشته روبین‌کازان در دیداری تدارکاتی به مصاف باته بوریسوف بلاروس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. سردار آزمون در این دیدار 90 دقیقه برای روبین‌کازان به میدان رفت و موفق به گلزنی هم شد.

الکساندر پاولوف  ( یک و 54) برای تیم بلاروسی گلزنی کرد و الکساندر پرادینکوف (3) اولین گل روبین‌کازان را به ثمر رساند و سردار آزمون (56) گل دوم تیمش را وارد دروازه باته بوریسوف کرد تا مانع شکست روبین‌کازان در این دیدار دوستانه شود.


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون برای روبین کازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست روبین‌کازان با سردار آزمون


روبین کازان در حضور مهاجم ایرانی خود در لیگ روسیه شکست خورد.

ایسنا: روبین کازان در حضور مهاجم ایرانی خود در لیگ روسیه شکست خورد.

 هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر روسیه با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم روبین‌کازان در خانه میزبان کراسنودار بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین‌کازان از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود اما نتوانست در حضور 78 دقیقه‌ای خود مانع شکست تیمش شود و در نهایت جای خود را به الکساندر پرادینکوف داد.

ملگارجو در دقیقه 14 و بوکور در دقیقه 47 گل‌های تیم کراسنودار را به ثمر رساندند.

کراسنودار با این پیروزی 40 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه باقی ماند و روبین‌کازان نیز همچنان تیم دهم جدول است.