اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سردار آزمون، از فردا در تمرینات پرسپولیس


گفته می شود مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس با حضور آزمون در تمرینات پرسپولیس موفقت كرده اند تا مهاجم روبین كازان، چند روزی را میهمان پرسپولیس باشد

سایت گل: تعطیلات زمستانی لیگ روسیه فرصتی به سردار آزمون داد تا به ایران برگردد و تمرینات خود را در گنبد از سر بگیرد. سردار دو هفته ای است كه در گنبد حضور دارد و تمرینات شخصی خود را انجام می دهد. او برای اینكه از تمرینات گروهی هم عقب نماند برخی مواقع با تیمی در گنبد تمرین می كند تا بدنش آماده بماند.

چند روز پیش سردار آزمون در مصاحبه ای اعلام كرد كه دوست دارد با پرسپولیس تمرین كند. البته با اجازه دایی و رویانیان. گفته می شود مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس با حضور آزمون در تمرینات پرسپولیس موفقت كرده اند تا مهاجم روبین كازان، چند روزی را میهمان پرسپولیس باشد. قرار است آزمون از فردا در تمرینات پرسپولیس شركت كند و كنار بازیكنان این تیم به تمرین بپردازد.


ویدیو مرتبط :
تمرینات بوکس سردار آزمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوشا از فردا در تمرینات پرسپولیس


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که مدت‌ها به دلیل برخی مسائل به وجود آمده در تمرینات این تیم شرکت نکرده بود از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که چند وقتی بود به دلیل مشکلات پیش آمده قادر به حضور در تمرینات این تیم نبود از فردا در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

حضور مکانی در تمرینات پرسپولیس با تلاش‌های مسئولان این باشگاه و مساعدت مقام قضایی بوده و با موافقت صورت گرفته این دروازه‌بان بعد از مدت‌ها دوری از تمرینات پرسپولیس دوباره در کنار سایر سرخ‌پوشان به تمرین خواهد پرداخت.

طاهری: امیدوارم سوشا خودش را به خوبی نشان دهد

علی‌اکبر طاهری در خصوص آخرین وضعیت سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم و اینکه او از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند، گفت: ما از روز اول هم گفته بودیم که احترام به قانون و رعایت آن سرلوحه کار ماست و مسائل اخلاقی باید در اولویت همه کارها باشد. از طرف دیگر باید از مقام محترم قضایی که در چند وقت اخیر مساعدت‌های خوبی با ما داشته تشکر کنیم و امیدوارم که همه ما به رعایت قانون و مسائل اخلاقی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما طی صحبت‌هایی که با سوشا مکانی داشته‌ایم به او هم متذکر شده‌ایم که باید از جایگاه خودش صیانت کند و احترام و اخلاق ورزشی در هر شرایطی رعایت گردد از طرف دیگر همه ما وظیفه داریم که به قانون کشور عزیزمان احترام بگذاریم. البته قبول داریم که این دروازه‌بان کار خوبی نکرد اما ما هم به او تذکرات لازم را داده‌ایم و امیدوارم که سوشا مکانی هم خودش را نشان دهد و دیگر چنین مسائلی تکرار نشود. او باید بداند مثل همه مردم قانون لازم‌الاجراست و همه ما وظیفه داریم به این مهم عمل کنیم. از طرف دیگر باز هم وظیفه من است که از مقامات محترم قضایی تشکر کنم و امیدوارم رأفت اسلامی برای این دروازه‌بان در نظر گرفته شود تا او هم بتواند بیش از گذشته خودش را نشان داده و همانند یک شهروند قانونمدار در کنار سایرین حضور داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که در این باره از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته این دروازه‌بان از فردا به تمرینات اضافه می‌شود و وظیفه من است که یکبار دیگر از مقام محترم قضایی تشکر کنم که مساعدت خوبی با ما داشتند. امیدوارم رافت اسلامی شامل حل این دروازه بان شود تا او هم بتواند خودش را در جامعه بهتر از قبل نشان دهد.