اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سربازی تمرکز نوشاد و نیما را گرفته است


پدر قهرمانان تنیس روی میز ایران گفت: خدمت سربازی مشکلی است که تمرکز نوشاد و نیما را گرفته است و هیچ‌کس هم کمک‌مان نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: رحمت عالمیان در مورد وضعیت خدمت سربازی نوشاد و نیما عالمیان و اینکه می‌تواند برای مسابقات قطر اعزام شود یا خیر گفت: این موضوع تنها دغدغه آنها است و نمی‌دانم چگونه حل خواهد شد. همین کار باعث شده رنکینگ نوشاد در جهان نزول کند و هیچ‌کس هم هیچ کاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: امروز دفترچه اعزام به خدمت برای آنها می‌گیرم تا وضعیت‌شان مشخص شود. فقط امیدوارم دوره آموزشی این دو بازیکن را با مساعدت حل کنند، چون اگر آنها دو ماه از تمرینات دور باشند، در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیای سال آینده به مشکل می‌خورند.

پدر قهرمانان تنیس روی میز ایران گفت: امیدوارم مسئولین همکاری کنند. من خودم تمام زندگی‌ام را وقف این دو بازیکن کرده‌ام تا برای کشور افتخار آفرینی کنند. سوال من این است که آیا بازیکنی که رنکینگ 40 دنیا را در اختیار داشته است و چندین بار در تورهای جهانی و آسیا برای اولین بار برای ایران مقام کسب کرده است، باید خدمت سربازی دغدغه‌اش باشد؟ آیا این درخواست غیر منطقی است؟

رحمت عالمیان با اشاره به تیم‌داری در لیگ برتر گفت: زمانی که خواستم این تیم راه اندازی شود، مسئولین شورای شهر به ما قول همکاری دادند و مبلغ بسیار کمی هم در اختیارم گذاشتند، اما در ادامه هیچ حمایتی از سوی آنها نشد. تمام هزینه‌ها را در حال حاضر خودم می‌دهم و تنها هدفم این است که چند بازیکن دیگر مانند نوشاد را شناسایی و به تنیس روی میز ایران معرفی کنم.

وی ادامه داد: هرکسی قول داد، زیرش زد و من هم تصمیم گرفتم در دور برگشت نام تیم را از شورای شهر به باشگاه عالمیان تبدیل کنم. بابل قطب بزرگ تنیس روی میز در ایران و حتی آسیا است و نفراتی همچون نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی را تحویل داده است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ تنیس روی میز دونفره نیما و نوشاد عالمیان بلژیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان از دانشگاه!



احتمال اخراج نوشاد و نیما عالمیان از دانشگاه!

در حالی که نوشاد و نیما عالمیان برای حضور در پرو تورهای آلمان و لهستان این روزها در ایران نیستند، پدر نوشاد عالمیان عنوان کرده که فرزندانش در آستانه اخراج از دانشگاه قرار گرفته‌اند و این دو ورزشکار از سوی مسوولان دانشگاهی هیچ گونه حمایتی نمی شوند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رحمت عالمیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دانشگاه نوشاد و نیما به ما اعلام کرده که اگر وضعیت تحصیلی فرزندانم به همین شکل ادامه پیدا کند از دانشگاه اخراج خواهند شد. حتی زمانی که قرار شد آنها به مسابقات پروتور آلمان و لهستان اعزام شوند، دانشگاه آزاد آیت الله آملی مجوز لازم را برای خروج آنها نداد و ما مجبور شدیم از طریق دیگری برای گرفتن مجوز اقدام کنیم.

وی با بیان این که نوشاد و نیما زمان زیادی را برای مسابقات برون مرزی خود می‌گذارند و به همین دلیل در ترم گذشته نتوانستند در امتحانات حضور یابند، افزود: هر چند رشته فرزندانم تربیت بدنی است،‌ اما هیچ گونه همکاری با ما نمی‌شود. در حالی که نوشاد و نیما برای مسابقات ملی و کسب افتخار برای کشورشان در رقابت‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

عالمیان افزود: از دانشگاه خواسته بودیم با توجه به فاصله زیادی که محل تحصیل آنها با بابل دارد، با انتقال آنها به دانشگاه بابل موافقت شود تا حداقل نوشاد و نیما بتوانند راحت تر در کلاس‌های دانشگاهی حضور پیدا کنند، اما حتی با این تقاضا هم موافقت نشد. شرایط کنونی برای فرزندانم تضعیف روحیه است و هر وقت من برای پیگیری مساله تحصیلی آنها به دانشگاه می روم با یکی از روسای دانشگاه درگیر می شوم.

وی گفت: آنها می‌گفتند که با این شرایط نوشاد و نیما از دانشگاه اخراج خواهند شد و من هم گفته‌ام که دیگر آنها را اخراج کنید تا ببینم برایشان چه کار می‌توانم بکنم./ایسنا