اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرانجام شکایت احمدی نژاد از معاون روحانی


وکیل مدافع محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به شکایت موکلش از معاون اول دولت یازدهم گفت: افزون بر دو ماه است منتظر لایحه دفاعیه آقای جهانگیری هستیم و طولانی شدن تهیه لایحه، چیزی جز نداشتن مستندات برای اثبات ادعاهای مطروحه نیست.

خبرگزاری تسنیم: سید عادل حیدری وکیل مدافع محمود احمدی نژاد درباره آخرین وضعیت شکایت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم، اظهار کرد: چند هفته قبل در تاریخ نهم شهریور 94، خانم امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در رسانه‌ها اعلام کرد که لایحه دفاعیه آقای جهانگیری آماده شده و به دادسرا ارائه می‌شود.

وکیل مدافع احمدی‌نژاد اضافه کرد: پس از گذشت چند هفته انتظار افکار عمومی و تحویل ندادن لایحه به دادسرا، خانم امین‌زاده دوباره در مصاحبه‌ای در تاریخ 28 شهریور اعلام کرد که لایحه دفاعیه آقای جهانگیری آماده است؛ این در حالی است که دفتر معاون اول دولت یازدهم، اوایل مرداد ماه و بلافاصله پس از طرح شکایت علیه وی، اعلام کرد که از شکایت مطروحه استقبال می‌کنیم.

حیدری با طرح این پرسش که اگر ادعاهای مطروحه، درست و مستند به مدارک کافی بوده، چرا تهیه لایحه دفاعیه این همه وقت برده است؟ گفت: مگر مدعی نیستند که مدارک کافی و موجود است و آقای جهانگیری بر اساس مدارک سخن گفته؛ آیا برای ارائه مدرک موجود و کافی، بیش از دو ماه وقت نیاز است؟.

وکیل مدافع رئیس جمهور سابق کشورمان ادامه داد: به نظر می‌رسد طولانی شدن تهیه لایحه دفاعیه، چیزی جز نداشتن مستندات و دلایل برای ادعاهای کذب مطروحه از سوی آقای جهانگیری نیست وگرنه ارائه دلایل موجود نیاز به همه زمان نداشت.

حیدری که وکالت حمید بقایی را نیز بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت پرونده موکش گفت: بازداشت موقت موکلم، تمدید شده که البته به این موضوع اعتراض کردیم و منتظر حصول نتیجه اعتراض هستیم.

وکیل مدافع بقایی با اشاره به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری اخیر خود اظهارکرد: از اینکه سخنگوی قوه قضائیه به صراحت، عدم خروج اموال از کشور توسط موکلم و کذب بودن این ادعا را بیان کردند، سپاسگزارم زیرا اظهارات وی، خط بطلانی بر ادعاهای مطروحه از جمله ادعاهای حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی کشید و کذب بودن ادعاهای این چنینی برای مردم روشن شد.


ویدیو مرتبط :
شکایت مردم از دست احمدی نژاد به رضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد/ وزیر نفت احمدی نژاد ،مشاور وزیر دفاع دولت روحانی



بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری

بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری شد

مرتضی بانک، معاونت کل نهاد ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بعد از ظهر روز چهارشنبه در مراسمی که با حضور محمد نهاوندیان برگزار شد مرتضی بانک به عنوان معاون کل نهاد ریاست جمهوری انتخاب شد.

مرتضی بانک معاون پژوهشکده و معاون دفتر و مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مشاور حسن روحانی است و استاندار سابق کرمان و معاون اداری مالی وزارت امور خارجه بوده است.

 


وزیر نفت احمدی نژاد مشاور وزیر دفاع دولت روحانی شد

وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

رستم قاسمی وزیر سابق نفت بعنوان مشاور عالی حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.

قاسمی یکی از فرماندهان مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و از جانبازان جنگ تحمیلی است که فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزارت نفت دولت دهم نیز از جمله سوابق وی است.

پس از انتخاب زنگنه بعنوان وزیر نفت، به رستم قاسمی پیشنهاد مشاوره در این وزارتخانه نیز داده شده بود.

کاظم چهره گشا رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور شد

اسحاق جهانگیری در حکمی «مهندس کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در حکمی «کاظم چهره گشا» را به عنوان رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور منصوب کرد.
متن حکم معاون اول رئیس جمهور بدین شرح است:
جناب آقای مهندس کاظم چهره گشا
نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و توانمندی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس دفتر معاون اول رییس جمهور» برمی گزینم.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی های همکاران محترم و همراهی همه مدیران و کارشناسان صدیق و توانمند و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.

اسحاق جهانگیری