اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرانجام ریگی در مشهد دستگیر شد


سردار امیری‌مقدم در تشریح عملیات دستگیری این 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامی گشت یگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یك دستگاه موتورسیكلت آپاچی مشكوك و به منظور بررسی مدارك شناسایی این افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه كلت‌كمری به سمت افسر پلیس شلیك كردند. فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری یكی از متهمان خطرناك معروف به ریگی به همراه همدستش در مشهد خبرداد.


سردار امیری‌مقدم در تشریح عملیات دستگیری این 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامی گشت یگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یك دستگاه موتورسیكلت آپاچی مشكوك و به منظور بررسی مدارك شناسایی این افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه كلت‌كمری به سمت افسر پلیس شلیك كردند.

امیری‌مقدم افزود: متهمان با گروگان گرفتن یكی از شهروندان از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان كرد: پلیس با توجه به سرنخ‌هایی كه از متهم گروگان‌گیر پرونده در دست داشت تحقیقات وسیع خود را آغاز كرد و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، متهم گروگانگیر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در یكی از بلوارهای مشهد، عملیات دستگیری با ورود كارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و این محل بصورت نامحسوس تحت كنترل‌های پوششی قرار گرفت.

امیری‌مقدم گفت: كارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی، هنگامی كه 2متهم پرونده در مخفیگاه حضور داشتند به طور ضربتی و غافلگیرانه برای دستگیری آنان به مخفیگاه حمله‌ور و با شلیك تیرهوایی متهم و همدستش را دستگیر كردند.

وی افزود: در بررسی سوابق متهم اصلی این پرونده كه به ریگی معروف است و 26 سال سن دارد مشخص شد او از افراد خطرناك و شرور است كه دارای چندین فقره سابقه شرارت، نزاع و درگیری، تهدید و حمل موادمخدر در پرونده سیاه خود است.

امیری‌مقدم با اشاره به این مطلب كه تحقیقات از این متهمان برای كشف اقدامات مجرمانه آنان همچنان ادامه دارد تاكید كرد: پلیس خراسان رضوی طرح ویژه‌ای را برای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در دستور كار خود قرار داده است و در اجرای این طرح برخورد قاطعانه و عبرت آموزی با اخلاگران نظم و امنیت عمومی و افراد شرور و مزاحم به عمل خواهد آمد.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین عبدالمالك ریگی دستگیر شد



 

 

 

نیروهای امنیتی پاكستانی توانستند در یك عملیات موفقیت امیز عبدالرئوف را دستگیر كنند.

عبدالرئوف جانشین عبدالمالك ریگی سركرده گروهك تروریستی جندالشیطان توسط نیروهای امنیتی پاكستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، منابع محلی در پاكستان ضمن تایید بازداشت این تروریست اعلام كردندكه نیروهای امنیتی پاكستانی توانستند در یك عملیات موفقیت امیز عبدالرئوف را دستگیر كنند....../تحلیل:عصرایران