اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سراج: محاکمه خاوری شروع نشده است


قاضی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: هیج اعاده دادرسی در این پرونده پذیرفته نشده و بزودی پرونده مدیران عامل بانکهای ملی، صادرات و مسکن رسیدگی می شود.

خبرگزاری مهر: ناصر سراج روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعاده دادرسی هیج یک از متهمان پرونده فساد 3 هزار میلیاردی پذیرفته نشده است و کسانی که حکمشان صادر شده است در مرحله اجرا هستند.

وی افزود: رسیدگی به پرونده سه رئیس سابق بانکهای ملی، صادرات و مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

سراج با رد شایعه آغاز رسیدگی به پرونده خاوری اظهار داشت: رسیدگی به پرونده خاوری هنوز شروع نشده است.

وی در مورد اجرای حکم متهم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی و واکنش ها به این اجرای حکم، گفت: خوشبختانه نظر مردم در این رابطه مثبت بود و از اجرای این حکم استقبال شد. این در حالی است که ممکن عده ای از اجرای این حکم ناراضی باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد خروج مهدی هاشمی از کشور گفت: من نیز در رسانه ها در مورد خروج مهدی هاشمی تحت عنوان ماموریت دانشگاه آزاد مطالبی را خوانده ام و اگر هم این فرد ممنوع الخروج باشد نمی توانم در این مورد چیزی اعلام کنم.


ویدیو مرتبط :
پشتش گرمه محاکمه نمیشه /باید محاکمه بشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش قاضی سراج به خبر فرار "خاوری"



اخبار,اخبار سیاسی,واکنش قاضی سراج به خبر فرارخاوری


اخبار سیاسی - واکنش قاضی سراج به خبر فرار "خاوری"

قاضی ناصر سراج گفت که دادگاه رسیدگی به اتهامات محمودرضا خاوری تا قبل از شروع سال 93 برگزار می‌شود.

ناصر سراج در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه پلیس کانادا اعلام کرده که محمودرضا خاوری از کانادا به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی متواری شده است، گفت: از طریق رسانه‌ها از این موضوع مطلع شدم.

وی ادامه داد: آخرین خبری که از محمودرضا خاوری داشتیم این بود که وی در کانادا اقامت دارد و در خصوص اینکه با هویت جعلی به کشور دیگری فرار کرده مستندی ندارم.

سراج تاکید کرد که تا پایان سال 92 دادگاه رسیدگی به اتهامات محمودرضا خاوری - رییس سابق بانک ملی - در پرونده فساد بزرگ مالی برگزار می‌شود.

پیش از این قاضی سراج از برگزاری دادگاه خاوری تا پایان سال 92 به صورت غیابی خبر داده بود.
 اخبار سیاسی - ایسنا