اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنگوی قوه قضاییه: برای بازگرداندن اموال خارج از كشور «امیرمنصور آریا» اقدام شده است



 

 

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اموال شركت‌های خارج از كشور وابسته به گروه امیرمنصور آریا شناسایی شده و برای بازگرداندن آنها به كشور از طریق پلیس اینترپل اقدام كرده‌ایم.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه‌ی چهارمین همایش مدیران كل ثبت اسناد و املاك سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: همان‌طور كه در نشست‌های سخنگوی قوه قضاییه گفتیم، برای بازگرداندن اموال شركت‌های وابسته به گروه امیرمنصور آریا كه در خارج از كشور هستند از طریق پلیس بین‌الملل اقدام كرده‌ایم و در این زمینه از اطلاعات كارشناسان و برخی متهمان استفاده می‌كنیم.

وی درپاسخ به این سوال كه آیا قائم‌مقام بانك مركزی ممنوع‌الخروج شده است یا خیر؟ گفت: فعلا كه این فرد آزاد شده است.


ویدیو مرتبط :
سخنان سخنگوی قوه قضائیه درباره لیست اموال کارکنان دولت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی قوه قضاییه : دیه شخص ثالث همچنان ۶۰ میلیون تومان است



 

 

سخنگوی قوه قضاییه : دیه شخص ثالث همچنان ۶۰ میلیون تومان است

سخنگوی قوه قضاییه تاكید كرد: نرخ دیه در سال ۹۰ و تا زمان اعلام نتیجه بررسی دولت و بیمه همان ۶۰ میلیون تومان تعیین شده در سال ۸۹ است.

 

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای پنجشنبه شب در حاشیه مراسم سالگرد سردار حسین بصیر و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونكنار به خبرنگار ایرنا گفت: اقداماتی كه قرار بود از سوی دولت و بیمه درخصوص تعیین نرخ سال ۹۰ صورت گیرد، تاكنون به نتیجه نرسیده و در صورت به نتیجه رسیدن ، نرخ پیشنهادی كه ۹۰میلیون تومان است یا مورد موافقت قرار می گیرد و یا رد خواهد شد.

دادستان كل كشور در باره وضعیت رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی نیز گفت : قوه قضائیه مصمم است با مفاسد اقتصادی در هر رده ای و از سوی هر فردی كه باشد، با جدیت برخورد كند.

وی در باره ممنوعیت ورود رسانه ها برای پوشش خبری رسیدگی به برخی از پرونده های خاص نیز اظهار داشت : رسانه ها برای انعكاس اخبار محاكم قضایی ممنوع نیستند، اما امكان رسانه ای شدن هر پرونده ای هم وجود ندارد.

او اضافه كرد: تا قبل از نهایی شدن حكم قاضی ، برخی از خانواده های طرف پرونده راضی به رسانه ای شدن آن نیستند و از این رو دادگاه تا قبل از صدور حكم از ورود رسانه ها جلوگیری خواهد كرد.

محسنی اژه ای گفت: حضور رسانه ها در محاكم قضایی اكنون ساماندهی شده و رسانه ای كه قصد تهیه گزارش ، خبر و یا عكس از محاكم را دارد باید از قبل هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

وی با اشاره به اینكه برخی مسائل قضایی برای مردم اطلاع رسانی و نهادینه نشده و مردم از حق و حقوق خودشان اطلاعی ندارند، از رسانه ها خواست در این خصوص فعالیت بیشتری داشته باشند..../ایرنا