اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنگوی ستاد عارف : خاتمی بگوید روحانی، می پذیریم



سخنگوی ستاد عارف,محمدرضا عارف,حسن رسولی

سخنگوی ستاد عارف در گفت و گو با عصر ایران:

خاتمی بگوید روحانی، می پذیریم

هر ساز و کاری که مورد تایید آقای خاتمی باشد، مورد قبول دکتر عارف خواهد بود / اگر مردم به مانند گذشته برای رای دادن رغبت داشته باشند و در محل رای گیری حاضر شوند، هیچ یک از کاندیداهای فعلی توان رقابت با عارف را ندارند.

" محمد رضا عارف یا حسن روحانی"  اگر قرار بر این باشد که اصلاحات به اجماع انتخاباتی برسد، پاسخ این سؤال مهم خواهد بود که روحانی که منتسب به هاشمی است در صحنه انتخابات بماند یا عارف که به عنوان «یار» سید محمد خاتمی شناخته می‌شود.

«اگر بحث پیرامون گفتمان اصلاح طلبی است، دلیلی ندارد که کسی به غیر از عارف مطرح شود. البته هر ساز و کاری که مورد تایید آقای خاتمی باشد، مورد قبول عارف خواهد بود.»

حسن رسولی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف در گفت و گویی کوتاه به سؤالات «عصر ایران» پاسخ می‌گوید:

قبول دارید که در بحث اجماع اصلاح طلبان، بیشتر نظرات متوجه روحانی است؟

اگر بحث پیرامون گفتمان اصلاح طلبی است، دلیلی ندارد که کسی به غیر از عارف مطرح شود. البته هر ساز و کاری که مورد تایید آقای خاتمی باشد، مورد قبول عارف خواهد بود.

یعنی اگر خاتمی رای به ماندن روحانی بدهند، ایشان قبول خواهند کرد؟

تاکید بنده این است که اگر قرار باشد شرایط انتحاباتی اصلاح طلبان را سیدمحمد خاتمی تعیین کند، هر آنچه را تصمیم بگیرند؛ آقای عارف بدون شک قبول خواهند کرد.

با توجه به تحرکات زمان تبلیغاتی، موقعیت کاندیدای حمایتی تان را چطور می‌بینید؟

به نظر من محمدرضا عارف تنها کاندیدایی هستند که به نمایندگی از جریان اصلاحات وارد انتخابات شده‌اند و مشاهدات موجود نشان می‌دهد که ایشان یکی از چهره های شانس دار هستند و به همین دلیل طرفدارانش منتظر هستند تا پیروزی‌اش را جشن بگیرند.

ستاد عارف کدام کاندیدا را رقیب جدی خود می‌داند؟

عارف همیشه گفته است و همچنان اعتقاد دارد که «عدم مشارکت» را رقیب اصلی خود می‌داند. اگر مردم به مانند گذشته برای رای دادن رغبت داشته باشند و در محل رای گیری حاضر شوند، هیچ یک از کاندیداهای فعلی توان رقابت با عارف را ندارند و او می‌تواند به عنوان برنده انتخابات معرفی شود. پس باید گفت به صحنه آمدن رای های خاکستری و خاموش قطعا کاندیدای اصلاحات را به ریاست جمهوری خواهد رساند.

کدام ویژگی عارف را متناسب و همخوان با جایگاه مهم ریاست جمهوری می‌بینید؟

ایشان چهره ای علمی است که سابقه اجرایی دارد و سه دهه در کنار استادی دانشگاه، بر اساس توانمندی‌ها سمت‌های مهمی چون معاونت اولی را تجربه کرده است. به نظر من حضور او در کسوت رییس جمهوری زیبنده ایران است و در سطح دنیا هم نشانه این خواهد بود که جمهوری اسلامی خواستار صلح و دوستی است و در داخل هم انعکاس پاستورنشینی عارف نشانگر این خواهد بود که قرار است تنش‌ها و کدورت‌ها رفع شود و اقشار مختلف آشتی خواهند کرد که در نتیجه نشاط عمومی موجب خواهد شد./عصر ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
1392/11/07:روحانی:هیچ گونه محدودیتی را نمی پذیریم..؟؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی ستاد عارف:عارف بعید است به ستادش دستور حمایت از روحانی دهد



محمدرضا عارف,حسن روحانی,کناره گیری عارف

سخنگوی ستاد عارف:

عارف بعید است به ستادش دستور حمایت از روحانی دهد

عضو بنیاد باران گفت:عارف به نفع اصلاح طلبان کنار کشیده است،و متن نامه واضح است.

سید حسن رسولی عضو ارشد بنیاد باران در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه نامه عارف مبنا است گفت: عارف به نفع اصلاح طلبان کنار کشیده است و  متن نامه واضح است.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا ستادهای عارف در اختیار ستاد روحانی قرار می گیرد، اظهار داشت: ما دیشب تا ساعت دو با هم بودیم و چیزی در این باره مطرح نشد و بعید می دانم دکتر عارف به کسی دستور بدهد.البته حتما اعضای ستاد را دعوت کرده و از زحمات آن ها تشکرات لازم را به عمل میاورد.

رسولی پیشتر سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف بود که دیشب در نامه ای خطاب به مردم از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرد.

عارف در نامه اش متذکر شد: از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکین از اجماع با محوریت جناب آقای خاتمی تاکید کرده‌ام و همچنین بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی، خود را متعهد به رعایت اخلاق و انجام تعهداتم می‌دانم./خبرگزاری مهر