اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنرانی چمران به بیمارستان ختم شد


مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، روز پنج شنبه هنگام سخنرانی در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد انقلاب بجنورد دچار ناراحتی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

خبرگزاری ایرنا: مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، روز پنج شنبه هنگام سخنرانی در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد انقلاب بجنورد دچار ناراحتی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

چمران که در حال سخن گفتن از ویژگی های قیام حضرت امام و تاثیرات آن در جهان معاصر بود به ناگاه به دلیل افت فشار خون، از ادامه سخنرانی باز ماند.

رییس شورای اسلامی تهران بلافاصله به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت که بر اساس آخرین کسب اطلاع صورت گرفته حال عمومی وی رضایت بخش است و تا ساعتی دیگر خراسان شمالی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

با ناتمام ماندن سخنرانی چمران،حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در جمع عزاداران مراسم ارتحال امام به ایراد سخن پرداخت.

مجری برنامه دلیل پیشامد این عارضه برای مهندس چمران را خستگی ناشی از بیداری دیشب وی در حرم امام رضا تا سحرگاه عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی چمران به بیمارستان ختم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی چمران از بیمارستان مرخص شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ترخیص مهدی چمران، رییس شورای اسلامی تهران از بیمارستان بجنورد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ترخیص مهدی چمران، رییس شورای اسلامی تهران از بیمارستان بجنورد خبر داد.

دکتر مهدی گلمکانی اظهار کرد: چمران که روز پنجشنبه به علت عارضه ای به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده بود پس از چند ساعت بستری و بهبود یافتن حالش صبح امروز مرخص و راهی تهران شد.

مهدی چمران روز پنجشنبه در اواسط سخنرانی خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد انقلاب بجنورد، دچار ناراحتی شده و به بیمارستان انتقال یافته بود.

دکتر گلمکانی علت بروز این عارضه را افت ناگهانی فشار خون مهندس چمران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آزمایش های به عمل آمده از نرمال بودن حال چمران حکایت داشت ، با نظر پزشکان معالج رییس شورای شهر تهران از بیمارستان بجنورد مرخص شد.

روز پنجشنه پس از اینکه مهندس چمران در حین سخنرانی در بجنورد از حال رفت، مجری برنامه دلیل این پیشامد را خستگی زیاد وی به دلیل شب زنده داری تا سحرگاه در حرم حضرت امام رضا (ع) عنوان کرده بود.