اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان هسته ای احمدی نژاد در روز قدس


رییس‌جمهور گفت: روز قدس یک راهبرد بین‌المللی برای تبیین تغییر نظام یکسویه و ظالمانه حاکم بر جهان به نفع ملت‌هاست.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور گفت: روز قدس یک راهبرد بین‌المللی برای تبیین تغییر نظام یکسویه و ظالمانه حاکم بر جهان به نفع ملت‌هاست.

 دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که موضوع سخنانش در روز قدس، موضوع هسته‌یی است، اظهار کرد: روز قدس، روز ملت‌ها و ارزش‌های انسانی است. ملت ما به خوبی می‌دانند در این روز چه کار کنند، همانطور که در طول 34 سال گذشته، کار خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که «امسال روز قدس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است» تصریح کرد: این حساسیت به دلیل تحولاتی است که در منطقه و جهان رخ داده و شاید به نوعی این خیال خام را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده که این شرایط فرصتی برای زورگویی و آدم‌کشی حرفه‌ای آن‌هاست. آن‌ها فکر می‌کنند با درگیری‌های داخلی در منطقه که به ایجاد آن کمک کردند، می‌توانند نفس راحتی بکشند.

وی افزود: مردم با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت خواهند کرد، صهیونیست در دنیای امروز و در جهان جایی ندارد و آن‌ها باید صحنه را به نفع ملت‌ها، عدالت و کرامت انسانی خالی کنند.


ویدیو مرتبط :
بخشی از سخنان دکتر احمدی نژاد درخصوص دستاوردهای هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا: سخنان احمدی‌نژاد در روز قدس «نفرت‌‌انگیز» است



آمریکا: سخنان احمدی‌نژاد در روز قدس «نفرت‌‌انگیز» است

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: «سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد سزاوار سرزنش است.»

جام نیوز:دویچه وله (DW): آمریکا سخنان محمود احمدی‌نژاد در مراسم روز قدس را قویا محکوم کرد و آن را نفرت‌انگیز خواند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران دولت اسرائیل را به "غده سرطانی" تشبیه کرد و گفت: «اگر یک سلول از این غده در سرزمین فلسطین بماند باز آش همان است و کاسه همان. حضور اسرائیلی‌ها در یک وجب از خاک فلسطین خطرناک است چه برسد به اینکه دولت رسمی و قانونی بخواهند داشته باشند.» 

در واکنش به اظهارات آقای احمدی نژاد، "تامی ویتور" سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا این سخنان را "نفرت‌انگیز و تفرقه‌آور" خواند و گفت سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد سزاوار سرزنش است.»

دویچه وله خاطرنشان کرد: «آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز روز چهارشنبه 25 مرداد در سخنانی درباره روز قدس، اسرائیل را "زائده دروغین و جعلی" خوانده بود که قطعا از صحنه جغرافیا محو خواهد شد.»

این رسانه آلمانی افزود: «جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان "روز قدس" نام‌گذاری کرده و هر سال از مردم برای راهپیمایی و اعلام حمایت از مردم فلسطین در این روز دعوت می‌کند. ایران اسرائیل را به‌ رسمیت نمی‌شناسد و در ادبیات سیاسی اش از آن به عنوان "رژیم صهیونیستی" نام می برد.»/جام نیوز

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب