اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان متفاوت جو بایدن در اسکار 2016


در بخشی از مراسم اسکار كه ساعتی پیش به پایان رسید، سینماگران ایستادند و با تشویقِ جو بایدن از مواضع او برابر خشونت جنسی حمایت كردند.

خبرگزاری مهر: در بخشی از مراسم اسکار كه ساعتی پیش به پایان رسید، سینماگران ایستادند و با تشویقِ جو بایدن از مواضع او برابر خشونت جنسی حمایت كردند.

جو بایدن از حضار و بینندگان هشتاد و هشتمین جوایز اسکار خواست تا برای پایان دادن به حملات جنسی در محیط‌های دانشگاهی عهد ببندند. بایدن که برای معرفی کردن آهنگ فیلم مستند «شکارگاه» که به مساله تجاوز می‌پردازد روی صحنه رفته بود، با تشویق ایستاده حضار مواجه شد و به آن‌ها گفت: من اینجا کمترین شایستگی را دارم.

سخنان متفاوت جو بایدن در اسکار 2016

معاون رییس‌جمهوری آمریكا در حالی‌که برای یك وبسایت اجتماعی تبلیغ می‌کرد كه در زمینه آگاهی‌سازی نسبت به تجاوز جنسی فعالیت می‌كند، گفت: عهد ببندید. بیایید فرهنگ را تغییر دهیم. ما می‌توانیم فرهنگ را تغییر دهیم تا هیچ زن و مردی که مورد سوء‌استفاده قرار گرفته، مثل بازماندگانی که امشب اینجا می‌بینید، دیگر هرگز مجبور نباشد از خود بپرسد «من چه کار کردم؟» آن‌ها هیچ کار اشتباهی انجام ندادند. آنها قربانی هستند. این را واقعا می‌گویم.

لیدی گاگا نیز در این مراسم ترانه‌ای را با عنوان «تا وقتی برای تو اتفاق بیفتد» اجرا کرد. این خواننده كه خود از بازماندگان حمله جنسی است، شماری از دیگر بازماندگان را هم با خود روی صحنه آورد. بعد از اجرای او،

رایان سیکرِست در توییتر خود نوشت: کلمه‌ای برای توصیفش ندارم. براوو. جسی تایلر فرگوسن هم نوشت: این ترانه به شدت قدرتمند بود.

در موضوعی مرتبط با این نوع خشونت‌ها، اخیرا پرونده خواننده‌ای به نام کِشا نیز پرسروصدا شده است. وی اخیرا در یک پرونده قضایی مقابل دکتر لوک تهیه‌کننده، شکست خورد. در صورت پیروزی، او می‌توانست خارج از قراردادش با کمپانی سونی و دکتر لوک، برای خودش آهنگ ضبط کند. کشا می‌خواهد از قرارداد با این تهیه كننده خارج شود و گفته است دکتر لوک به صورت «جنسی، فیزیکی، شفاهی و احساسی» از او سوء‌استفاده کرده است.


ویدیو مرتبط :
20 نکته درباره زندگی عجیب جو بایدن !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جو بایدن: در انتخابات 2016 کاندید نمی‌شوم


معاون اول رییس‌جمهوری آمریکا با اعلام این که وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 نخواهد شد، به شایعات ماه‌های گذشته در این باره پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس‌جمهوری آمریکا با اعلام این که وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 نخواهد شد، به شایعات ماه‌های گذشته در این باره پایان داد.

جو بایدن، معاون اول رییس‌جمهوری آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، وضعیتی که پس از مرگ پسرش برای وی به وجود آمده امکان حضورش در عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را منتفی می‌کند.

معاون اول رییس‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: من به این نتیجه رسیده‌ام که وارد رقابت‌های انتخاباتی نخواهم شد. با توجه به تجربیاتی که از قبل دارم می‌دانم که برای این فرایند زمان کافی وجود ندارد.

بایدن تصریح کرد: معتقدم زمان لازم را برای راه‌اندازی کمپینی که به کاندیداتوری‌ من در حزب دموکرات منتهی شود، از دست داده‌ام.

اولین گمانه‌زنی درباره احتمال نامزد شدن معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در انتخابات در اول اوت مطرح شد. در آن زمان نیویورک‌تایمز مدعی شد که مشاوران بایدن تماس با رهبران دموکرات و حامیان مالی را که تاکنون از هیلاری کلینتون حمایت نکرده‌اند، در دستورکار قرار داده‌اند.