اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان جنجالی کاردینال بلندپایه درباره همجنسگرایی



اخبار ,اخبار بین الملل ,همجنسگرایی

 

اخبار بین الملل - "همجنسگرایی مانند فشارخون قابل درمان است"
سخنان جنجالی کاردینال بلندپایه درباره همجنسگرایی

کاردینال اسپانیایی که به تازگی در رم منصوب شده، تاکید دارد همجنسگرایی قابل درمان است و آن را با دیگر نقص های بدنی مانند فشار خون بالا مقایسه کرده است. 

به گزارش فرارو به نقل از دیلی تلگراف،این اظهارات فرناندو سباستین آگویلار که هفته گذشته توسط پاپ فرانسیس به عنوان یکی از 19 کاردینال جدید رم منصوب شده، بلافاصله واکنش شدیدی را در اسپانیا به دنبال داشت.

 این اسقف اعظم بازنشسته شهر پامپلونای اسپانیا که در حال حاضر 84 ساله است گفت: «همجنسگرایی شکل ناکارای آشکار کردن تمایلات جنسی است چرا که تمایلات جنسی یک ساختار و یک هدف دارد و آن باروری است. همجنسگرایی نمی تواند به این هدف دست بیابد و از این جهت یک شکست است.»

وی در ادامه همجنسگرایی را با نقص بدن خود که فشار خون بالا است، مقایسه کرد و گفت: «بدن ما نواقص بسیاری دارد. من فشار خون بالا دارم- یک نقص که باید آنطور که می توانم درستش کنم.»

وی با چنین عقیده ای افزود: «اینکه بگوییم همجنسگرایان از یک نقص در بدنشان رنج می برند، توهین نیست. این به آنها کمک می کند چراکه در بسیاری موارد، با یک درمان صحیح امکان بهبودی و عادی شدن آنها وجود دارد.»

اظهارات وی انتقادات شدیدی را به دنبال داشته است. ماریا گامز، سخنگویی حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا در مالاگا گفت: «اینها نسیم تغییری نیست که از سمت واتیکان بوزد. پاپ فرانسیس خود را از این تزهای عقب مانده، توهین آمیز و ضدقانون اساسی دور نگه داشته است.»

پاپ فرانسیس از زمان انتصاب در مارس گذشته، لحن آشتی جویانه تری نسبت به دکترین سنتی واتیکان در مورد همجنسگرایان داشته است.

وی در ماه جولای گفته بود اگر کسی همجنسگرا باشد و با نیات درست به دنبال خداوند است، من چه کسی هستم که بخواهم وی را قضاوت کنم. وی تاکید دارد که نباید به این دلیل برخی مردم را به حاشیه راند و باید اجازه حضور آنها در جامعه داده شود.

 کاردینال جدید اسپانیایی تاکید دارد که مواضعش در این باره به هیچ وجه در تناقض با مواضع پاپ نیست.  
اخبار بین الملل - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
همجنسگرایی ممنوع - مخالفت یك صاحب رستوران با همجنسگرایی در آمریكا و استقبال مردم از عمل وی + واكنش كاربران اینترنت در جه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رادیو اسرائیل: سخنان هاشمی جنجالی ترین سخنان در جریان رأی گیری بود* سند



رسانه های ضد انقلاب , سخنان هاشمی رفسنجانی , برگزاری انتخابات

 

رادیو اسرائیل: جنجالی ترین سخنان را در جریان رأی گیری، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، در ادامه انعکاس سخنان دو پهلوی هاشمی رفسنجانی که پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد، سایت رادیو اسرائیل نیز از این سخنان هاشمی به عنوان هشدار هاشمی رفسنجانی نسبت به احتمال تقلب در انتخابات روز گذشته مجلس یاد کرد.

رادیو اسرائیل نوشت:« جنجالی ترین سخنان را در جریان رأی گیری روز جمعه 12 اسفند، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد. وی در جریان انداختن برگه رأی به صندوق گفت: «امیدوارم نتیجه انتخابات همانی باشد که مردم می خواهند و همان رأیی از صندوق بیرون بیآید، که مردم در صندوق انداخته اند».

این سایت در ادامه افزود: «ناظران گفتند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با این سخنان، بار دیگر نسبت به احتمال تقلب در انتخابات هشدار داده است. او و همسرش، دو سال و نیم پیش نیز در روز انتخابات ریاست جمهوری، نسبت به احتمال تقلب به نفع محمود احمدی نژاد هشدار داده بودند».

گفتنی است هاشمی رفسنجانی، هنگام انداختن رای خود به صندوق در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با گفتن این جمله که " انشاء‌الله نتیجه انتخابات همان رایی باشد که مردم به صندوق می‌اندازند" بدون ارائه هیچ شاهد و قرینه ای علاوه بر زیر سوال بردن سلامت انتخابات و مراجع قانونی برگزار کننده آن، توهین بزرگی را به مجموعه عظیم صدها هزار نفری دست اندرکار برگزاری انتخابات مرتکب شده و همانند انتخابات قبل زمینه را برای اشوب وزیرسوال بردن سلامت انتخابات توسط دشمنان نظام و مردم فراهم نموده است . نگاهی گذرا به اخبار رسانه های استکباری، حاکی از ذوق زدگی بلندگوهای صهیونیستی از این اظهارات ضد امنیت ملی است گفتنی است چندی قبل رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برخی از افراد برای تشکیک در سلامت انتخابات تذکراتی را فرموده بودند.../جام نیوز


رسانه های ضد انقلاب , سخنان هاشمی رفسنجانی , برگزاری انتخابات