اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان احمدی نژاد در مراسم ختم مادرش


دکتر محمود احمدی نژاد در حاشیه مراسم ترحیم هفتمین روز وفات والده شان، حاجیه خانم سیده فاطمه قادری ضمن سخنرانی کوتاهی در میدان ۷۲ نارمک از ابراز محبت و احساسات آحاد مردم نسبت به خانواده احمدی نژاد سپاسگزاری کردند.

پایگاه اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد: دکتر محمود احمدی نژاد در حاشیه مراسم ترحیم هفتمین روز وفات والده شان، حاجیه خانم سیده فاطمه قادری ضمن سخنرانی کوتاهی در میدان ۷۲ نارمک از ابراز محبت و احساسات آحاد مردم نسبت به خانواده احمدی نژاد سپاسگزاری کردند.

متن سخنان دکتر احمدی نژاد در تشکر و سپاسگزاری از عواطف و ابراز محبت مردم در خصوص درگذشت والده شان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه

حاج آقای صادق زاده بزرگواری فرمودند، هم لطف کردند و هم تشکر کردند از شما؛ جا داشت که اخوی بزرگ ما حاج امیر احمدی نژاد از همه شما، از همه ی کسانی که همدردی کردند و بزرگواری کردند و خانواده ی ما را، والده و ابوی ما را مورد لطف قرار دادند تشکر کنند. اما اخوی هم بزرگواری فرمودند به بنده که کوچک خانواده هستم محول کردند که تشکر کوچکی از شما داشته باشم.

بالاخره رفتن پدر و مادر سخت است، برای همه سخت است. خدا رحمت کند همه ی رفتنگان شما را، می شود یه سفارشی کنم؟ اگر پدر و مادرها رفتند، از همین جا برایشان ثواب بفرستید. اگر هم هستند، خدا برایتان حفظ کند. می خواهم آروم بگویم، شیطان ها نشنوند؛ چون شیطان می بیند و منصرفتان می کند. هر موقع پدر و مادر را می بینید، مخصوصا مادر را پای مادر را ببوسید. به خدا ضرر نمی کنید. پای مادر را بوسیدن بزرگترین افتخاراست. این ادب و فرهنگ ماست. این اخلاق ملت ایران است. ادب اسلامی ماست.

من از همه ی شما از همه ی کسانی که از سرتاسر ایران بزرگواری کردند در مراسم تشییع، در مراسم تدفین و در مراسم امروز که شب هفت است شرکت کردند. از رهبر عزیزمان تشکر می کنم که با پیام ارزشمندشان موجب آرامش و تسلی کل خانواده شدند. از گروه های مختلف مردم، فرهنگیان، دانشگاهیان. کسبه، صنعت گران، کارگران، کشاورزان، رانندگان، همه ی اقشار و اقوام عزیز ایران، از آذری های عزیز، کرد های عزیز، از لرهای عزیز، از بختیاری ها،  مازنی ها، از ترکمنی ها، از خراسانی ها، از سیستانی ها و بلوچستانی های عزیز، یزدی ها، اصفهانی ها، بوشهری ها، خوزستانی های عزیز، عرب های عزیز، تهرانی ها، صمیمانه تشکر می کنم. از همه ی شخصیت ها، داخلی، خارجی، روسای جمهور، مسئولین کشور، شخصیت هایی که از سطح جهان بزرگواری کردند و تسلیت فرستادند، از همه صمیمانه تشکر می کنم.

از خدای متعال می خواهم که همه ی رفتگان شما را با پیامبر و آل پیامبر محشور بفرماید. از خدای بزرگ می خواهم به شما و همه ی خانواده تان صحت، سلامت، توفیق، عزت و سربلندی عنایت بفرماید. از خدای بزرگ سربلندی، آرامش و رفاه همه ی ملت ها را آرزو می کنم و می خواهیم پیشاپیش آنها ملت عزیز ایران را سربلندتر و و عزیز و از گذشته در مسیر خودش موفق کند. از امام جماعت محترم مسجد حاج آقای صادق زاده که بزرگواری کردند، در برنامه های گوناگون، مسجد را در اختیار قرار دادند، تجهیز کردند؛ هیات امنای مسجد، مردم عزیز محل، بسیج محل، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی محل، خیلی زحمت کشیدند.

 بالاخره این محله ی ما یک محله الحمدالله پرجمعیتی است و تردد خیلی زیاد است؛ برنامه ریزی کردند که برای اینکه تردد معمولی مردم انجام بشود و این مراسم هم بتواند انجام بشود، از همه صمیمانه تشکر می کنم. علمایی که در دو مجلس حضور داشتند و سخنرانی کردند. امیدوارم که خدای متعال همه ی شما را، همه ی ملت ایران را همه هفت میلیارد را از یاران امام زمان (عج) در مسیر تشکیل حکومت جهانی و از همکاران ایشان در ادامه جهان قرار دهد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد در مراسم ختم مادر مسجد طفلان قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مردان‌ احمدی‌ نژاد در مراسم ختم‌


با حضور شخصیت های سیاسی و برخی از مقامات مسئول در دولت نهم و دهم مراسم ختم مادر محمدرضا رحیمی برگزار شد.