اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سحر قریشی ممنوع‌ التصویر شد؟


محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن نام و تصویری از سحر قریشی نیست، به آی سینما می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر است.

آی سینما: محمد بانکی که این روزها آخرین ساخته اش «دو دوست» بهروی پرده سینماهاست، درباره معدود تیزرهای تلویزیونی این فیلم که در آن نام و تصویری از سحر قریشی نیست، به آی سینما می‌گوید از طرف تلویزیون به او گفته شده که این بازیگر ممنوع‌التصویر است.

بانکی کارگردان فیلم «دو دوست» در این زمینه گفت: «ما به علت برخی از مشکلات تنها می‌توانستیم دو تا سه بار تیزرهای تبلیغاتی فیلم «دو دوست» را در تلویزیون پخش کنیم، چون امروز برای پخش تیزرهای تلویزیونی باید پول نقد به صداو سیما بپردازیم و مثل گذشته نمی توان آن را به طور قسطی و چکی پرداخت کرد.

وقتی تیزرها را به صدا و سیما تحویل دادیم، تنها چند ساعت قبل از پخش آن به ما اعلام کردند نام و تصویر سحر قریشی را از تیزرهای این فیلم حذف کنید، چون قریشی در تلویزیون ممنوع التصویر است. به همین علت ما مجبور شدیم تیزرهای جدیدی را برای پخش در تلویزیون آماده کنیم.»

چند ماه پیش شورای نظارت بر صداوسیما مصوبه ای را تصویب کرد که رسانه ملی از همکاری با هنرمندانی که عکس‌های خلاف هنجار از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، جلوگیری کند. این مصوبه ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما با گذشت زمان و انتشار اسامی برخی از هنرمندان مبنی بر ممنوع التصویری آنها در صدا و سیما، قضیه رنگ و بوی جدی تر به خود گرفت.

حالا مشخص نیست روایت کارگردان فیلم «دو دوست» درباره ممنوعیت پخش تصویر سحر قریشی به مصوبه شورای نظارت ربط دارد یا اتفاق دیگری رخ داده است. هرچه باشد، قواعد مشخصی برای محدودیت‌های تلویزیون وجود ندارد و گهگاه نام یک بازیگر یا هنرمند اعلام می‌شود که در تلویزیون ممنوع‌التصویر است.


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید سحر قریشی به ممنوع التصویر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟



سحر قریشی , مصاحبه با سحر قریشی گفتگو با سحر قریشی تلویزیون,ممنوع‌التصویر شدن سحر قریشی در تلویزیون

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟

سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی می‌گوید انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی همسر سابق مهران اخوان ذاکری است .



سحر قریشی» گفت: در حال حاضر فقط در سینما کار می کنم و ۴ سال است که در تلویزیون ممنوع الکار هستم و نمی گذارند کار کنم و چرایی اش را بعد از ۴ سال نفهمیدم.

وی افزود: انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

«قریشی» در ادامه تصریح کرد: در فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی «مهدی گلستانه» بازیم به پایان رسیده است و در این فیلم اجتماعی هم بازی پژمان بازغی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی و مصطفی طاری بودم/روزنامه خراسان