اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سجادی: عدالت درباره من رعایت نشد


"حمید سجادی" معاون سازمان تربیت بدنی در نخستین اظهار نظر پس از عدم رای اعتماد مجلس گفت: عدالت در مورد من رعایت نشد و متاسفانه فرصت کافی هم برای شناساندن خودم به نمایندگان مجلس و دفاع از برنامه‌هایم نداشتم.

"حمید سجادی" معاون سازمان تربیت بدنی در نخستین اظهار نظر پس از عدم رای اعتماد مجلس گفت: عدالت در مورد من رعایت نشد و متاسفانه فرصت کافی هم برای شناساندن خودم به نمایندگان مجلس و دفاع از برنامه‌هایم نداشتم.

وی در ادامه افزود: از اعتماد آقای دکتر احمدی نژاد نسبت به خودم و با احترام به رای نمایندگان محترم مجلس از حمایتهای بی شائبه جامعه ورزش تشکر و قدردانی می کنم و برای دولت محترم در پیشبرد اهداف خود آرزوی موفقیت دارم.

سجادی اضافه کرد: ای کاش قوانین اجازه می داد با برخورداری از مدت سرپرستی فرصت بیشتری برای تبین و تشریح همکاری جامعه ورزش با مجلس در اختیار داشته باشم و بتوانم دیدگاه ها و برنامه های خودم را بهتر معرفی کنم.

معاون سازمان تربیت بدنی در خصوص برخی ابهامات نمایندگانی که به عنوان مخالف در صحن علنی به سخنرانی پرداختند، اظهارداشت: به نظر نمایندگانی که در خصوص برنامه و توان مدیریتی بنده اظهار نظر کردند احترام می گذارم اما آنهایی که اطلاعات غلط به نمایندگان مجلس دادند را به خدا واگذار می کنم و آنها بزودی به خاطر اتهاماتی که به من زدند نزد وجدان خود پشیمان خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از حمایتهای جامعه بزرگ ورزش گفت: از تمامی پیشکسوتان، پهلوانان، قهرمانان، ورزشکاران، مدیران و دست اندرکاران حوزه ورزش که در این مدت حمایتهای ارزشمند و مسئولانه ای از اینجانب داشتند و توان و انگیزه مرا برای حضور هدفمند و استوار در این فرصت خدمتگزاری افزایش دادند تشکر می کنم. امید که شانه به شانه هم، بی منت و با عشق همچنان در راه اعتلای ورزش این سرزمین مقدس گام برداریم.

سجادی تاکید کرد: یادمان باشد بهترین سعادت داشتن توفیق خدمت در هر سطح و جایگاهی است چرا که حق مردم شریف ما بسیار بالاتر و بیشتر از آنی است که هست.

معاون سازمان تربیت بدنی در پایان گفت: اینجانب به عنوان سرباز ولایت در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران و فارغ از هرگونه جناح بندی، آبادانی و خوشبختی مردم را زیر سایه ولایت آرزو دارم و در هر سنگری که باشم آماده خدمت در راه سربلندی و اعتلای ملت شریف کشورم هستم.

منبع:خبرگزاری ورزش ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
در بانکداری اسلامی باید عدالت و انصاف رعایت شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی: عدالت رعایت نشد


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل النصر عدالت رعایت نشد.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تراکتورسازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با وجود پیروزی 3 بر یک در دیدار برگشت مقابل النصر امارات، گفت: به النصر امارات بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. از هواداران بابت حضورشان و اینکه معرفت ایرانی را نشان دادند تشکر می‌کنم. عدالت فوتبال رعایت نشد.

وی افزود: داور در 2 بازی 3 پنالتی ما را نگرفت. فوتبال هم مثل زندگی است باید 5-6 گل می‌زدیم اما نشد. با وجود شایستگی و فوتبال خوبی که ارائه دادیم آن بالایی نخواست برنده شویم که باید دید حکمت چیست.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه عزیزان،‌اصحاب رسانه، مردم تبریز حلالیت می‌طلبم. از بازیکنان و همکارانم تشکر می‌کنم. از سعید عباسی و هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم دراین مدت هر کاری خواستیم کردند شاید محدودیت‌هایی هم بود. عباسی هر کاری که می‌خواست انجام داد. خدا را شکر می‌کنم که امروز ذهنیت مردم آذربایجان عوض شد و قضاوتی که علیه من می‌شد ناعادلانه بود. یکی از روزهای بد زندگی من است فوتبال خوبی بازی کردیم اما نشد که برنده شویم. از مدیریت و همه تشکر می‌کنم. فقط خوشحالم که ذهنیت مردم عوض شد و سه سال در مورد من قضاوت نا عادلانه‌ای داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که امروز باید بهترین روز او باشد چرا که مردم نشان دادند قدر دان او هستند و اینکه چرا در 20 دقیقه اول بازی در دفاع خوب نبودند، گفت: در شروع بازی هم حملات خوبی داشتیم. در همان بیست دقیقه اول چند موقعیت داشتیم. به بازیکنان گفتم نباید گل بخوریم متاسفانه یک توپ ساده وارد دروازه ما شد. 4 دفاع ما مقابل یک بازیکن بودند. مشکل اصلی ما این بود که خالد گفتم نمی‌توانم بازی کنم یک جا به جایی انجام دادیم که با نبود شجاع خلیل‌زاده کارمان سخت‌تر شد. باز هم بابت تشویق هواداران خوشحال هستم. بسیار ناراحتم که تیم نتوانست برنده شود این تیم بسیار خوبی بود و واقعا حیف شد. بزرگترین برد ما این بود که ذهنیت مردم عوض شد. چه سال دیگر باشم چه نه اتفاق خوبی افتاد. قصد نداشتم به تراکتورسازی باز گردم اما همسرم گفت شاید این امتحان خدا باشد.

قلعه‌نویی  درخواست کرد به دلیل خستگی و ناراحتی دیگر سوالی پرسیده نشود که در پایان خبرنگاران هم برای سرمربی تراکتورسازی دست زدند.