اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ست آبی گران قیمت فرهاد مجیدی +عکس


اسطوره استقلال خیلی دوست دارد هوادارانش در اینستاگرام را سرگرم کند. برای همین همیشه تصاویر متنوعی از خود روی این صفحه منتشر می کند. او این بار ست آبی خود را به رخ کشید.

روزگارنو: اسطوره استقلال خیلی دوست دارد هوادارانش در اینستاگرام را سرگرم کند. برای همین همیشه تصاویر متنوعی از خود روی این صفحه منتشر می کند. او این بار ست آبی خود را به رخ کشید.



ویدیو مرتبط :
فرهاد مجیدی سردار آبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین فرهاد مجیدی / عکس



 

جانشین فرهاد مجیدی / عکس

 

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که یک بازیکن سوری شاغل در لیگ هلند جانشین فرهاد مجیدی در استقلال خواهد بود.

به گزارش جام نیوز، سنحاریب ملکی بازیکن 27 ساله ارمنی اهل سوریه که در تیم رودا کرکراد هلند بازی می کند، بازیکن مورد نظر آبی هاست. ملکی در این فصل طی 14 بازی 9 گل برای این تیم در لیگ هلند به ثمر رسانده است و وضعیت خوبی در این تیم دارد. باید دید این بازیکن حاضر به ترک لیگ هلند و حضور در استقلال خواهد شد یا خیر.

نکته جالب اینکه ملکی سال گذشته مد نظر پرسپولیس نیز بود اما در نهایت با این تیم به توافق نرسید. او فصل گذشته در تیم لوکرن بلژیک بازی می کرد و قرار بود به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید.

علی فتح الله زاده دیشب در برنامه 90 به مذاکره با این بازیکن اشاره کرد