اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ستایش سایت کره‌ای از قوچان‌نژاد


یک سایت کره‌ای با تمجید از رضا قوچان‌نژاد اعلام کرد: ایران با گلزنی‌های این بازیکن به فکر حضور در جمع 16 تیم برتر جام جهانی 2014 است.

ایسنا: رضا قوچان‌نژاد مهاجم 25 ساله ایرانی در سال 2013 بازی‌های خوبی را برای تیم ملی ایران به نمایش گذاشت و باعث شد ایران به عنوان تیم نخست راهی به جام جهانی شود و در انتخابی جام ملت‌ها نیز به عنوان تیم نخست بالاتر از کویت حضورش را در جام ملت‌های آسیا نیز در سال 2015 استرالیا قطعی کند.

سایت کره‌ای FNNEWS در گزارشی به تمجید از رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی پرداخت که در 10 دیدار ملی خود در سال 2013 توانست هشت گل به ثمر برساند و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم کی‌روش ایفا کند.

این سایت درباره قوچان‌نژاد نوشت: قوچان‌نژاد برترین مهاجم حال حاضر ایران مدت‌ها در تیم ایران غایب بود و نتوانست برای کشورش به میدان برود. او که در ایران به دنیا آمده در کودکی به هلند مهاجرت کرد تا در این کشور به ادامه تحصیل بپردازد. قوچان‌نژاد علاوه بر تحصیل در هلند فوتبالش را نیز ادامه داد و در تیم‌های زیر 16 سال و زیر 19 سال هلند نیز سابقه بازی را در کارنامه خود دارد. با این وجود او می‌دانست که حضور در تیم ملی هلند کار بسیار سختی برای او خواهد بود. درخشش قوچان‌نژاد در تیم سنت‌ترویدن باعث شد تا چشمان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران او را ببیند و این مهاجم ایرانی‌الاصل بتواند کشورش را در رسیدن به جام جهانی همراهی کند. همزمان قوچان‌نژاد پس از توافق با باشگاه استانداردلیژ با قراردادی سه سال و نیمه راهی این تیم شد.

هر چند قوچان‌نژاد یکی از مردان اصلی کی‌روش در سال 2013 بود اما در رده باشگاهی نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در واقع فرصت خوبی برای بازی به او نرسید.

قوچان‌نژاد در سال 2013 در بازی‌های مهمی موفق شد برای ایران گلزنی کند. او علاوه بر آنکه گل پیروزی‌بخش برابر کره جنوبی در اولسان به ثمر رساند در بازی برابر تیم‌های قطر و لبنان نیز گلزنی کرد تا ایران به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شود. او اکنون امیدوار است تا در جام جهانی 2014 و جام ملت‌های آسیا 2015 عملکرد خوب خود را ادامه دهد.

ایرانی‌ها امیدوار هستند تا بتوانند با رضا قوچان‌نژاد برای اولین بار به جمع 16 تیم اول جام جهانی راه پیدا کنند.


ویدیو مرتبط :
ایران1 کره صفر گل زیبا و سرنوشت ساز قوچان نژاد به کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوچان‌نژاد می‌تواند تیم ملی را مقابل کره‌جنوبی همراهی کند



با برطرف شدن مشکل سربازی

قوچان‌نژاد می‌تواند تیم ملی را مقابل کره‌جنوبی همراهی کند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازیکن تیم ملی فوتبال با برطرف شدن مشکل خدمت سربازی‌اش می‌تواند تیم‌ملی را مقابل کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام ‌جهانی همراهی کند.

رضا قوچان‌نژاد، بازیکن تیم ملی فوتبال که پیش از به دلیل مشکل خدمت سربازی نمی‌توانست در بازی‌های داخل خانه تیم ملی به میدان برود، با اعلام کی‌روش، سرمربی تیم ملی و برطرف شدن این موضوع می‌تواند، ایران را مقابل کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی کند.

این بازی سه‌شنبه 25 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./فارس