اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ستایش» به «معمای شاه» پیوست


نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال «ستایش» که به تازگی پخش فصل دوم آن به پایان رسید، به سریال تلویزیونی «معمای شاه» پیوست.

خبرگزاری مهر: نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با بیان این مطلب که ادامه ماجراهای سریال «ستایش» در فصل سوم آن دنبال می شود، گفت: با توجه به اینکه به دلیل به وجود آمدن برخی شرایط بخش هایی از فصل دوم سریال تلویزیونی «ستایش» فیلمبرداری نشد، گروه کارگردانی تصمیم گرفتند تا ادامه ماجراهای «ستایش» به فصل سوم کشیده شود.

وی در پاسخ به این که تا چه اندازه شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از این سریال به دلیل ممنوع الکار شدن شما به دلیل حواشی سفر به برزیل حذف شده است درست است؟ توضیح داد: هیچ کدام از قسمت های این سریال حذف نشد. هرکس که به نوع نگارش سعید مطلبی آشنا باشد می داند که او گاهی چند قسمت از یک سریال را به بررسی یک خانواده و گاه چند قسمت دیگر را به بررسی زندگی خانواده دیگر و حواشی آن می پردازد.

بازیگر نقش «ستایش» در این سریال بیان کرد: البته من هم نوع به پایان رسیدن فصل دوم این سریال را دوست نداشتم اما با توجه به اینکه سعید مطلبی نویسنده این سریال همزمان با فیلمبرداری «ستایش» فیلمنامه سریال را می نوشت، بخشی از آن باقی ماند تا در فصل سوم «ستایش» ساخته شود.

محمدی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از همسران شاه در سریال معمای شاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ستایش» عروس خانواده «معمای شاه» شد



اخبار,اخبار فرهنگی , نرگس محمدی

 

اخبار فرهنگی - «ستایش» عروس خانواده «معمای شاه» شد

محمدرضا ورزی از ایفای نقش عروس خانواده توسط نرگس محمدی در سریال «معمای شاه» خبر داد و اعلام کرد بازیگر «ستایش» در این سریال، میانسالی را نیز تجربه خواهد کرد.

محمدرضا ورزی کارگردان سریال «معمای شاه» ر درباره اضافه شدن نرگس محمدی به جمع بازیگران این سریال تاریخی توضیح داد: در کنار طرح موضوعات و وقایع تاریخی در سریال، قصه‌ای نیز در کنار این‌ها طراحی شده و ما زندگی خانواده دکتر وزیری را نشان می‌دهیم که نماد ملت ایران در دهه‌های مختلف تاریخی هستند و ما تاثیر اتفاقات ایران را در این خانواده می‌بینیم. نرگس محمدی نیز در این بخش بازی دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , نرگس محمدی

 
وی افزود: او جزو شخصیت‌های بخش داستانی ما است و نقش عروس خانواده را بازی می‌کند و برای او وقایع و اتفاقاتی در طول داستان رخ می‌دهد. محمدی کارش را به تازگی آغاز کرده و تقریبا دو ماهی می‌شود که مقابل دوربین ما قرار گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , نرگس محمدی

 
این کارگردان تاریخی‌ساز، ایفاگر نقش اصلی سریال «ستایش» را بازیگری توانمند و خوب معرفی کرد و در این باره که آیا او مطابق عکسی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، در این سریال هم گریم پیری خواهد داشت یا خیر؟ تصریح کرد: البته این عکس تست گریم نهایی ما نیست و باید تست گریم نهایی با قطعه گذاری انجام شود. محمدی در این سریال میانسال خواهد شد و حدود 50 سالگی او را در «معمای شاه» خواهیم داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , نرگس محمدی

 
ورزی در پایان گفت: انشالله شهرام خلج طراح گریم ما تلاش می‌کند اتفاق خوبی برای گریم او به عنوان یک زن میانسال رخ بدهد.

پیش از این محمدی در 26 مرداد به مهر اعلام کرده بود که بازی در «معمای شاه» را آغاز کرده است و او اخیرا در صفحه اینستاگرام شخصی خود تصویری از تست گریم این سریال منتشر کرده و نوشته بود: تست پیری در سریال «معمای شاه» از سن ١٨سالگی تا... طراح گریم خوبمون آقای خلج.

البته او پیش از این نیز عکس‌های دیگری از خود به همراه گوهر خیراندیش، آزاده اسماعیل خانی، مسعود عجمی و مجریان گریم سریال منتشر کرده بود.

اخبار فرهنگی - مهر