اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ستاد انتخابات: کاری با فشارهای وارده نداریم


رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: با تحمل و ایستادگی در مقابل برخی مشکلات و فشارهای وارده قانون اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: با تحمل و ایستادگی در مقابل برخی مشکلات و فشارهای وارده قانون اجرا می‌شود.

محمد حسین مقیمی درباره احتمال وارد شدن برخی فشارها به وزارت کشور در جریان برگزاری انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: اگر در این زمینه فشاری نیز وارد شود در وزارت کشور توجهی به این موضوعات نداریم و کار خود را طبق قانون انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم که قانون را ملاک خود قرار دهیم اظهار کرد: سعی‌مان در وزارت کشور بر این است که قانون را ملاک کار خود قرار دهیم و در این زمینه نیز حتما با مشکلات و فشارهایی روبرو خواهیم بود، اما باید تحمل و ایستادگی کنیم تا قانون اجرا شود.


ویدیو مرتبط :
آیا می توانید فشارهای کاری یک کارآفرین را تحمل کنید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما: دیگر با خاورمیانه کاری نداریم؛ ایران و کره شمالی هدف اصلی هستند



 

 

 

اوباما: دیگر با خاورمیانه کاری نداریم؛ ایران و کره شمالی هدف اصلی هستند

 

رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی خود در سال 2011 اعلام کرد که واشنگتن در سال جدید بر موضوع ایران و کره شمالی تمرکز می کند و کمتر به مسئله خاورمیانه توجه خواهد نمود.

به نقل از رویترز، "باراک اوباما" که اولین سخنرانی عمومی خود را در سال 2011 انجام می داد در تشریح سیاست خارجی آمریکا برای سال جاری میلادی گفت: آمریکا در مواردی چون ترمیم روابط خود با روسیه، افزایش همکاری با هند و افزایش تلاش برای کنترل گسترش سلاح های هسته ای اقدام خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: در مورد موضوع صلح خاورمیانه نیز باید گفت هر چند در سال جاری تمرکز کمتری بر روی آن خواهیم داشت اما این به آن معنا نیست که دیگر متعهد به صلح خاورمیانه نیستیم.

وی در ادامه با اشاره به تحولات تونس نیز گفت: آمریکا در کنار مردم تونس خواهد بود و از خواست آنها حمایت می کند.

اوباما در مورد عراق نیز وعده خود را تکرار کرد و گفت که آمریکا همچنان تحولات این کشور را دنبال می کند و در مورد افغانستان نیز با فرا رسیدن ماه جولای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور آغاز می شود.

اوباما خطاب به القاعده نیز گفت: مطمئن باشید که ما شما را شکست می دهیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه با اشاره به ادعای این کشور مبنی بر جلوگیری از افزایش سلاح های هسته ای در جهان گفت: ما همچنان به ایستادگی در برابر برنامه هسته ای ایران و فعالیت های کره شمالی ادامه خواهیم داد....../تحلیل:عصرایران