اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سبک جدید سانسور ترانه علیدوستی!+عکس


در پوستر نسخه نمایش خانگی این فیلم اتفاقات جالبی افتاده است. در حالی که چهره هنگامه قاضیانی و ترلان پروانه در پوستر دست‌نخورده باقی مانده، چهره ترانه علیدوستی دستخوش تغییرات زیادی شده و نه تنها موها بلکه ابروهایش هم در این پوستر پاک شده است!

خبرگزاری ایسنا: « دی وی دی فیلم سینمایی "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" از دور روز قبل گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شد.»

سایت "کافه سینما" با این مقدمه نوشت:  در پوستر نسخه نمایش خانگی این فیلم اتفاقات جالبی افتاده است. در حالی که چهره هنگامه قاضیانی و ترلان پروانه در پوستر دست‌نخورده باقی مانده، چهره ترانه علیدوستی دستخوش تغییرات زیادی شده و نه تنها موها بلکه ابروهایش هم در این پوستر پاک شده است!

به نظر می‌رسد در پوستر این فیلم با سبک تازه‌ای از سانسور مواجه هستیم که عکس بازیگران بر مبنای کاراکتری که در فیلم دارند دستخوش تغییر شده. هنگامه قاضیانی چون نقش یک زن مذهبی و سنتی را دارد تغییری در چهره‌اش ایجاد نشده اما ترانه علدیوستی که نقش یک دختر مدرن و اغواگر را بازی می‌کند حتی ابروهایش هم پاک شده. این پوستر با واکنش ترانه علیدوستی در اینستاگرام مواجه شده و این بازیگر در این مورد نوشته است:

فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به شبکه خانگی آمد. این در حالیست که موی من در این تصویر سوژه سانسور شده و به تبع آن دوستان یکی از ابروهای من را هم پاک کرده‌اند.

سانسور ترانه علیدوستی با سبک جدید! +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس ترانه علیدوستی و دخترش:)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ترانه علیدوستی» زیر تیغ سانسور! +عکس


بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد.

روزنامه ایران در شماره روز گذشته خود همزمان با درج خبر نشست سریال شهرزاد تصاویری از این نشست منتشر کرد که در آن تصویر ترانه علیدوستی به طور کاملا ماهرانه! سانسور شده بود.

«ترانه علیدوستی» زیر تیغ سانسور! +عکس

ترانه علیدوستی با انتشار عکس ویرایش شده‌ی نشست سریال «شهرزاد»، نوشت: «جایزه بهترین تکنیسین فتوشاپ تقدیم می شود به:...».

ترانه علیدوستی زیر تیغ سانسور رفت! +عکس