اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«سای» باز هم رکورد یوتیوب را شکست


خواننده کره‌ای که با آهنگ "گانگنام استایل" به شهرت باورنکردنی رسید با ترانه جدیدش باز هم توانست رکورد یوتیوب را بشکند.

خبرگزاری ایسنا: خواننده کره‌ای که با آهنگ "گانگنام استایل" به شهرت باورنکردنی رسید با ترانه جدیدش باز هم توانست رکورد یوتیوب را بشکند.

ترانه جدید این خواننده کره‌ای با نام "جنتلمن" در فاصله یک روز پس از انتشار حدود 60 میلیون بازدیدکننده در سایت یوتیوب داشت.

با این حجم بازدید ویدئوی جدید "سای" توانست تمامی رکوردهای پیشین برای بازدید از یک ویدئو در 24 ساعت را بشکند.



این ویدئوی جدید برای اولین بار در جریان یک کنسرت در کره جنوبی رونمایی شد و این در حالی بود که با توجه به ویدئوی قبلی "سای" بسیاری از مردم در سراسر جهان منتظر دیدن و شنیدن ویدئو و ترانه جدید وی بودند.

ویدئوی پیشین "سای" تا کنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون بازدیدکننده در سایت یوتیوب داشته است و از این نظر تاکنون هیچ ویدئوی دیگری در جهان نتوانسته چنین حجمی از بازدیدکننده را به خود جذب کند.

 سای در ویدئوی جدید خود بیشتر تلاش کرده است تا از لغات انگلیسی استفاده کند و این در حالی است که گفته می‌شود این ویدئو در مقایسه با ویدئوی پیشین کار ضعیف‌تری به شمار می‌رود.


ویدیو مرتبط :
رونالدینیو 10 سال پس از کلیپ رکورد شکن در یوتیوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو باز هم رکورد شکست



اخبار ,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - رونالدو باز هم رکورد شکست

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید سه شنبه شب با گلزنی در بازی این تیم مقابل کپنهاگن دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا رکورد دیگری به نام خود ثبت کرد.

به گزارش مارکا، رئال مادرید در برابر کپنهاگن دانمارک 2 بر صفر به پیروزی رسید و رونالدو با گلی که در این بازی به ثمر رساند، با 9 گل در صدر جدول گلزنان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ایستاد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از این بازی با تمجید از رونالدو او را یک مهاجم تمام عیار توصیف کرد.

وی گفت: فکر نمی کنم فیلیپو اینزاگی از اینکه رکوردش شکسته شد، زیاد خوشحال باشد. اما رونالدو یک مهاجم تمام عیار است.

آنچلوتی در مورد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم ابراز امیدواری کرد برابر منچسترسیتی قرار نگیرد.

منچسترسیتی با مربیگری مانوئل پیگرینی در گروه D این رقابت ها با وجود باخت 3 بر 2 مقابل بایرن مونیخ، به عنوان تیم دوم صعود کرد.

سرمربی رئال مادرید افزود: به نظرم منچسترسیتی از میان تیم های دوم گروه ها خطرناک ترین تیمی است که به دور بعد صعود کرده است.

وی در ادامه از عملکرد لوکا مودریچ زننده گل نخست برابر کپنهاگن هم تعریف کرد و اظهار داشت: تیم به آنچه من دنبالش هستم نزدیک شده است. عملکرد ما در دفاع بسیار خوب است و در پنج بازی قبلی فقط یک گل خورده ایم. مودریچ عالی بازی کرد و در کنار ژابی آلونسو موجب توازن تیم در دفاع و حمله توازن شده اند.

اخبار ورزشی - ایرنا