اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایپا: می خواهیم محصولاتمان را گران کنیم


معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: ما خواهان افزایش قیمت محصولاتمان هستیم با این حال هرگونه افزایش قیمتی منوط به تایید شورای رقابت خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: ما خواهان افزایش قیمت محصولاتمان هستیم با این حال هرگونه افزایش قیمتی منوط به تایید شورای رقابت خواهد بود.

حسن فروزان‌مهر در نشستی خبری گفت: در سال گذشته مجوز افزایش هفت درصدی محصولات خود را از شورای رقابت دریافت کردیم، با این حال قیمت محصولات تنها سه تا چهار درصد افزایش یافت.

او با بیان این‌که بنابراین در حال حاضر می‌توانیم براساس مجوز سال گذشته قیمت محصولات خود را سه درصد افزایش دهیم، گفت: با این حال شورای رقابت در جلسات آتی خود قیمت جدید خودروها را براساس فرمول تعیین و به ما ابلاغ خواهد کرد.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که در سال جاری مالیات بر ارزش افزوده یک درصد و هزینه گمرکی پنج درصد افزایش یافته است، گفت: با توجه به رشد این هزینه‌ها قیمت خودروها در مجموع معادل یک درصد افزایش یافت.

فروزان‌مهر در مورد افزایش قیمت پنج میلیون تومانی سراتو دنده‌ای در سال گذشته نیز اظهار کرد: سراتو جزو خودروهایی است که با توجه به سطح قیمتی آن هیات مدیره خودروساز راسا قیمت آن را تعیین می‌کند، بنابراین نسبت به سال گذشته قیمت آن افزایش و اخیرا نیز یک درصد بابت مالیات بر ارزش افزوده قیمت آن افزایش یافته است.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا درباره‌ی قیمت جدید پارس تندر نیز اظهار کرد: در گذشته به دلیل شرایط تحریم کیسه هوای سرنشین این خودرو حذف شده و قیمت آن از این ناحیه کاهش یافته بود. با این حال پس از دو ایربگ شدن این خودرو قیمت یک کیسه هوا مجددا به آن افزوده شد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت تحویل خودروهای مگان به مشتریان خاطر‌ نشان کرد: چند طرح مختلف برای تحویل مگان و خودروهای جایگزین آن داشتیم که براین اساس بیش از 90 درصد تعهدات مگان تسویه شده است.

فروزان‌مهر با بیان این‌که فروش ویژه محصولات سایپا آغاز شده است، خاطر‌ نشان کرد: دراین طرح مبلغ پیش پرداخت به انتخاب مشتری بوده و زمان تحویل نیز به انتخاب مشتری از خرداد‌ماه تا آبان‌ماه امسال با شرایط تحویل به قیمت روز خواهد بود.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: محصولات گروه خانواده x100، x200، برلیان و سراتو در این طرح عرضه می‌شوند و مشتریان هنگام تحویل می‌توانند به دلخواه خودروی دیگری را به جای خودروی ثبت‌نام شده دریافت کنند، به گونه‌ای که آن زمان خودروهای آریو، ساینا و برسیس نیز در صورت تمایل مشتری تحویل آنها داده خواهد شد.

وی با بیان این‌که مشتریان باید پیش پرداخت خرید این محصولات را تنها به حساب گروه خودروسازی سایپا واریز کنند، خاطر‌ نشان کرد: در صورتی که عملیات پیش خرید به درستی انجام شود پس از پیش پرداخت تاییدیه ثبت‌نام و واریز پول از طریق پیام کوتاه به خریداران ارسال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
محصولات ایران خودرو و سایپا گران می‌شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر بخشنامه افزایش قیمت خودرو سایپا/ پراید چقدر گران شد؟



تصویر بخشنامه افزایش قیمت خودرو سایپا/ پراید چقدر گران شد؟

تصویر بخشنامه گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های این گروه درباره قیمت جدید محصولات منتشر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرده است. براساس این مجوز، ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین 10 درصد افزایش خواهد داد، ضمن اینکه گروه خودروسازی سایپا به طور میانگین 18 تا 20 درصد محصولات خود را افزایش و آن را به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرد.

در بخشنامه 13100010 گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های این گروه خودروسازی آمده است: باتوجه به تغییر قیمت انواع خودروهای خانواده X100 و تیبا، لیست جدید قیمت فروش خودروهای تولیدی این شرکت از تاریخ 16 مهرماه ابلاغ می‌شود. تصویر بخشنامه به شرح ذیل است:

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر، جدول زیر قیمت جدید خانواده سایپا 131 براساس بخشنامه جدید گروه خودروسازی سایپا را نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به عنوان مثال، قیمت کارخانه‌ای خودروی سایپا SX131 که پیش از این، 10 میلیون و 440 هزار تومان بود، با بیش از 14 درصد افزایش به بیش از 11 میلیون و 940 هزار تومان افزایش یافت، البته باید اشاره کرد که قیمت خودرو در کارخانه و بازار متفاوت است و بعضا چندین میلیون تومان اختلاف قیمت بین این دو وجود دارد.

به هر حال، قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا به نحوی افزایش یافته که گفته می شود میانگین افزایش محصولات این گروه بین 18 تا 20 درصد است.

گروه خودروسازی ایران خودرو نیز به زودی فهرست جدید قیمت محصولات خود را به نمایندگی‌های خود ابلاغ خواهد بود./مهر

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران