اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایه وحشی گری و خشونت های شیطانی در مرز مکزیک و آمریکا؛



سایه وحشی گری و خشونت های شیطانی در مرز مکزیک و آمریکا؛

اجساد بی سر و پیکرهای به دارآویخته در بزرگراه مکزیک!*سند و تصاویر

وحشیگری ها وخشونت های شیطانی دوباره سایه ترس را بر مرز مکزیک و آمریکا افکند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز،به نقل از روزنامه دیلی میل 5 می (16اردیبهشت) ؛ جسد 23 نفر در حالی که از تعدادی از پل به دار آویخته شده بودند و همچنین بدن بدون سر تعداد دیگری نیز در زباله دانی ها در شهر مرزی بین مکزیک و آمریکا بنام نیوو لاردو جائیکه کارتلها و مافیاهای مواد مخدر همیشه در نزاع خونین با هم هستند، پیدا شد.

 

مقامات پلیس 9 نفر را در حالی یافتند که از پل بزرگراه به دار آویخته شده بودند، که از میان آنها 4 نفرشان زن بودند. چند ساعت بعد پلیس در حالی سر بریده 14 نفر دیگر را در کانتینر نگهداری غذا و مشروبات در خارج از شهر با یک نامه تهدید آمیز یافت که بدن آنها را در داخل کیف های پلاستیکی سیاهی در داخل ماشینی که در نزدیکی پل بین المللی رها شده بود، پیدا کردند.

مقامات رسمی انگیزه این جنایات و حتی محتوی نامه را هم که در بالای سر مرده ها نصب شده بود را برداشته و هنوز آن را فاش نکرده اند.

اخیرا بین جناح های کارتل های مواد مخدر گالف و زتا در قسمت مرزی تگزاس با مکزیک، جنگ خونینی اتفاق افتاده بود. شبه نظامیان سابق مکزیک کارتل های مواد مخدر زتا را تشکیل داده اند.

 

رسانه محلی تصویر 9 قربانی را که تعدادی از آنها سرشان را پوشانده بودند و به همان صورت سر پوشیده دارشان زده بودند را به همراه نامه تهدید آمیز زتاها برعلیه گالف ها به نمایش گذاشت.

شهر نیوو لاریدو از سال 2003 محل درگیری مافیاهای مواد مخدر بوده و نتیجه این درگیری ها و خشونت ها بجا گذاشتن هزاران مرده و گسترش خشونت های وحشیگرانه در سراسر مکزیک بود.

رهبران این گروه ها چندین بار گرفتار شدند ولی افرادشان بعد از درگیری شدید با مأموران و کشتارهای وحشیانه، آنها را آزاد کرده اند.

 

کشتارها و فساد مأموران دولتی در این شهر به حدی رسیده بود که رئیس جمهور ویسنته فاکس مجبور به اعزام صدها لشگر از مأموران فدرال به آنجا کرد ولی همه آنها یا کشته و یا فاسد شدند.

گروه ذتا چند سالی است همه امور را به دست گرفته و به راحتی آدم می کشد، پلیس ها را خریداری می کند و هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد و مردم این کشتار را به این گروه نسبت می دهند.

شایان ذکر است که در پایان این خبر آمده است، دقیقا در ماه گذشته 14 نفر دیگر نیز بدین شکل کشته شده و در مرکز شهر پیدا شدند. زمانیکه دولت مکزیک در ترانزیت مواد مخدر سخت گیری کرد، بیشتر از 50000 نفر فقط در سال 2006 کشته شده اند./جام نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
‫کشف یک تونل زیرزمینی در مرز مکزیک و آمریکا‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: تمسخر مرز آمریکا و مکزیک با پوشیدن ماسک بن لادن



اخبار بین الملل - تصاویر: تمسخر مرز آمریکا و مکزیک با پوشیدن ماسک بن لادن

جیمز اوکیفی، فعال و خبرنگار آمریکایی برای تمسخر مرز آمریکا و مکزیک و اثبات نبود امنیت در این مرز با پوشیدن ماسک اسامه بن لادن از مرز عبور کرد و با جملات تمسخر آمیزی امنیت مرزی کشور آمریکا را به استهزاء گرفت.

 

اخبار,اخبار بین الملل , مرز آمریکا و مکزیک

 

اخبار,اخبار بین الملل , مرز آمریکا و مکزیک

 

اخبار,اخبار بین الملل , مرز آمریکا و مکزیک

 اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران