اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت هاشمی از دسترس خارج شد


دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دسترس خارج شد.

خبرگزاری ایسنا:‌ دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دسترس خارج شد.

براساس اطلاعیه دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اختلال در سرورهای سایت‌ شخصی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (hashemirafsanjani.ir ) و پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام (prdc.ir)، این دو سایت از دسترس خارج شده است.

دفتر آیت‌الله هاشمی همچنین اعلام کرده است که مسئولان فنی این دو پایگاه اطلاع‌رسانی در تلاشند که در اسرع وقت، مشکل را رفع و زمینه اطلاع‌رسانی مجدد را فراهم کنند.


ویدیو مرتبط :
سایت اروپایی از دسترس خارج شد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت رسمی هاشمی از دسترس خارج شد


مسوول دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر «از دسترس خارج شدن، سایت رسمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ـ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام» را تایید کرد.

ایسنا: سایت رسمی هاشمی رفسنجانی از دسترس خارج شد.

مسوول دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر «از دسترس خارج شدن، سایت رسمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ـ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام» را تایید کرد.

محمد هاشمی اظهار کرد: در حدود ساعت ۱۹:۲۰ پنج‌شنبه شب از شرکتی که خدمات مربوط به سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ارائه می‌کند، تماس گرفتند و اعلام کردند که به آن‌ها دستور داده شده است تا سرویس‌دهی به این سایت را قطع کنند و حدودا ۱۵ دقیقه بعد از آن تماس، این سایت از دسترس خارج شد.

وی افزود: مشخص نیست که چنین دستوری از سوی کدام مرجع به شرکت خدمات دهنده سایت داده شده است، ولی ما شنبه این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا معلوم شود که این دستور از سوی کدام مرجع و به چه منظوری صادر شده است.


منبع: مردم سالاری