اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت مخفی رژیم اسرائیل برای رصد ایران



اخبار,اخبارسیاست خارجی,رصد ایران

 

  اخبار سیاست خارجی - روزنامه عبری "یودیعوت آحرونوت" خبر داد

سایت مخفی رژیم اسرائیل برای رصد ایران

روزنامه "یودیعوت آحرونوت" می نویسد:"مقام های سیاسی و نظامی در این سایت می توانند به راحتی به مقاله های امنیتی و اطلاعات محرمانه دسترسی داشته باشند. در این سایت مقاله ها و گزارش هایی ارائه شده که حاوی تحلیل عمیق اطلاعاتی از موضوعات روز هستند."

  بخش اطلاعات ارتش اسرائیل وب سایتی را تحت عنوان "آی نت" راه اندازی کرده که در آن مقام های سطح بالای ارتش اسرائیل اطلاعات طبقه بندی شده و به روز خود را در اتاق های گفت و گو به یکدیگر به اشتراک می گذارند. در این سایت اطلاعات محرمانه مربوط به ایران، سوریه و لبنان در اختیار مقام های ارشد این رژیم قرار می گیرد.

به گزارش "تدبیر"، روزنامه "یودیعوت آحرونوت" با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:"شهروندان معمولی غیر نظامی از شبکه های اجتماعی به بهترین وجه ممکن استفاده می کنند اما برخی افراد نیازمند منابعی هستند که اخبارسری را از آن دریافت نمایند. در این میان باید پرسید که نخست وزیر و کارکنان بخش دفاعی اخبار خود را از کجا دریافت می کنند؟ سایت "آی نت" قابل دسترسی به همه نیست. بازدیدکنندگان این سایت نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم اسرائیل به همراه معاونین و مقام های بلندپایه سیاسی و نظامی آن رژیم هستند."

روزنامه "یودیعوت آحرونوت" در این باره می افزاید:"مقام های سیاسی و نظامی در این سایت می توانند به راحتی به مقاله های امنیتی و اطلاعات محرمانه دسترسی داشته باشند. در این سایت مقاله ها و گزارش هایی ارائه شده که حاوی تحلیل عمیق اطلاعاتی از موضوعات روز هستند. بسیاری از این عکس ها و فیلم هایی که در این سایت به نمایش گذاشته می شوند از دوربین های راداری گرفته شده که توسط ماهواره های رده 9900 تصویربرداری شده اند."

رییس این سایت اینترنتی مدعی شده که تصاویر منتشر شده در این سایت از کشورهای مختلف از جمله ایران هستند و در این باره می افزاید:"ما اطلاعات و تصاویری از کشورهای مختلف در منطقه از جمله ایران، مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین، سوریه و لبنان در اختیار داریم." او هم چنین خاطر نشان می سازد که برخلاف سایت های معمولی این سایت شماره بازدیدکنندگان و کاربران را جمع آوری نمی کند."
 اخبار سیاست خارجی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
هایپراستار؛ تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر - به سوی بیداری _ besoyebidari.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش ناکام رژیم اسرائیل برای جذب یهودیان ایران



 

مشرق: پایگاه خبری "عربی پرس" به نقل از مقامات امنیتی ایرانی در بخش ضد جاسوسی ویژه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمان جاسوسی موساد در اسرائیل تلاش بیهوده ای در تماس با برخی یهودیان ایران داشته تا آنها را به همراه تعدادی از یهودیان دیگر در کشورهای عربی به سرزمین های اشغالی انتقال دهد.

 

در این راستا پیام های متعددی نیز برای یهودیان فرستاده شده است تا شاید بتواند مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی را متوقف کرده و نتایج مصیبت بار آن را کمتر کند.

این در حالی است که یهودیان ایران با قاطعیت اعلام کرده اند که در جمهوری اسلامی ایران در بهترین حالت ممکن زندگی می کنند و از تمام آزادی های دینی برخوردارند و چیزی کم ندارند و ایران را به منطقه ای اشغال شده و ناامن ترجیح می دهند.

این تلاش ناکام در پی آن انجام می شود که بر اساس اعلام منابع مربوط بیش از 200 هزار صهیونیست یهودی در سال جاری فلسطین اشغالی را ترک کرده و از این  کشور مهاجرت کرده اند؛ علت این مهاجرت نیز وقوع جنگ احتمالی در آغاز سال 2012 میلادی است.

بر اساس برخی آموزه های فراماسونری و صهیونیستی، سال 2012 سال پایان تاریخ و اجرای نبرد نهایی آرماگدون است که محل آن در سرزمین های اشغالی خواهد بود.

این گزارش تهدیدات ایران و سوریه و حزب الله لبنان در زمینه امکان ویران شدن اسرائیل و محو آن از نقشه جهان را از دیگر عوامل ترس صهیونیست ها و افزایش مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی دانسته اند.

این مهاجرت در حالی است که رژیم صهیونیستی سالیانه میلیاردها دلار برای مهاجرت دادن تعداد بیشتری از یهودیان به سرزمین های اشغالی هزینه می کند..../مشرق