اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت عصر ایران



سایت عصر ایران

'آشنایی با سایت عصر ایران

سایت عصرایران از جمله سایت‌های پربیننده خبری است و پس از تابناک دومین رتبه جذب آگهی سایت‌های خبری - تحلیلی را دارد. پایگاه خبری عصر ایران از جمله مهمترین سایت‌های منتقد دولت است که همواره با گزارش‌هایی سیاست‌های دولت را زیر سوال می‌برد.

وب‌گاه خبری تحلیلی عصر ایران در سال ۱۳۸۴ خورشیدی راه‌اندازی شد.

سایت عصر ایران از سال ۸۴ بعنوان یک سایت خبری مشغول به کار اطلاع رسانی و خبر می‌باشد و کوشیده علاوه بر پوشش اخبار سیاسی به ارائه اخبار فرهنگی و اجتماعی نیز بپردازد و با ایجاد بخشهایی نظیر سرویس عکس و نمایش عکس‌های گوناگون و زیبا و بخش طنز و کاریکاتور به نوعی موجبات سرگرمی کاربران خود را فراهم سازد که البته این فضا در بخش عصرایران۲ نمود بیشتری دارد. 

یکی از نقاط قوت این سایت تحلیلی خبری، وجود بخش های مختلف بلاخص بخش عربی می‌باشد.

مطالب بخش عربی سایت عصر ایران همواره به صورت جدی از جانب روزنامه ها و جراید معتبر الکترونیکی عربی همچون، جریدة الرای، الشرق الاوسط، بی بی سی عربی، ۱۴ آذار، العراق للجمیع، محیط، العربیه، النهار الکویتیة، القبس، الحیاة، الیوم‌السابع، الاتحاد، مباشر و ...پیگیری و بازنشر می شود.

عملکرد سایت عصر ایران

 سایت عصرایران از جمله سایت‌های پربیننده خبری است و پس از تابناک دومین رتبه جذب آگهی سایت‌های خبری - تحلیلی را دارد. پایگاه خبری عصر ایران از جمله مهمترین سایت‌های منتقد دولت است که همواره با گزارش‌هایی سیاست‌های دولت را زیر سوال می‌برد. 

سایت عصر ایران با توجه به نیازهای مخاطبان و کوششهای فراوانی که در این زمینه انجام داده توانسته جایگاه خوبی را در بین سایت‌های فارسی زبان پیدا کند و خو را بین سایت‌های پربیننده جای دهد. این وب‌گاه بنا به ادعای مدیرانش یک سایت مستقل است. مسئولیت سردبیری این سایت که از سال ۸۲ آغاز به کار کرده‌است را جعفر محمدی، خبرنگار سابق سایت بازتاب بر عهده دارد.

هک عصر ایران

سایت های شفاف و عصر ایران و سایت مرکز بررسی جرایم سازمان یافته " گرداب" یک مرتبه مورد حمله قرار گرفته و با پیغام

HACKED BY SCARYBOYS

HACKED BY SCARYBOYS NETWORK SECURITY GROUP

بالاخره یه باگ از پرتال ایران سامانه پیدا كردیم! خودمونیم پرتال خوبیه و من خودم خیلی دوسش دارم ولی خوب...باگ هم داره دیگه! HACKED BY SCARYBOYS NETWORK SECURITY GROUP We Are : MohaMM3D , Mr.Erfan , ib17mt

هک شدند. برخی از این سایت ها عدم هک شدن سایت تابناک را مشکوک قلمداد کردند

 

عصر ایران,سایت عصر ایران,سایت عصرایران

نمایی از غرفه عصر ایران در نمایشگاه رسانه و مطبوعات در نمایشگاه تهران ۱۳۹۰

منبع:fa.wikipedia.org

 


ویدیو مرتبط :
سایت عصر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مدیران مسئول سایت عصر ایران و مجله خانه و خانواده



محاکمه مدیران مسئول سایت عصر ایران و مجله خانه و خانواده

مدیر مسئولان سایت عصر ایران و مجله خانه و خانواده در دادگاه مطبوعات محاکمه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شعبه 76 دادگاه مطبوعات برای رسیدگی به اتهام های مدیران مسئول سایت عصر ایران و مجله خانه و خانواده به ریاست قاضی مدیرخراسانی با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات تشکیل جلسه داد.

اتهام مدیر مسئول سایت عصر ایران نشر اکاذیب انتشار و اتهام مدیرمسوول مجله خانه و خانواده استفاده ابزاری از از تصاویر زنان بود که مدیران مسئول این دو رسانه به دفاع در برابر اتهامات پرداختند./مهر