اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت زاكانی تخریب توفیقی را هم كلید زد



سایت زاكانی,سایت جهان نیوز

سایت زاكانی تخریب توفیقی را هم كلید زد

سایت خبری جهان نیوز نزدیک به جمعیت رهپویان با مدیریت پرویز سروری و علیرضا زاکانی در خبری كذب مدعی نظر منفی یکی از نهادهای امنیتی نسبت به دکتر جعفر توفیقی شده است.

به نوشته امید، این سایت در خبری با عنوان"انتصاب یکی از عناصر فعال فتنه ۸۸ در سرپرستی یک وزارتخانه" همراه با تصویر مات شده دکتر توفیقی پروژه تخریب سرپرست وزارت علوم را آغاز کرد.

 

این سایت خبری که سابقه هتک حرمت چهره‌های اصیل انقلاب را در کارنامه فعالیت های خود دارد بدون ذکر نام دکتر جعفر توفیقی نوشت: «حجت‌الاسلام روحانی -رییس‌جمهور کشور- طی حکمی فردی را به عنوان سرپرست یک وزارتخانه منصوب کرد که یک نهاد امنیتی پس از حضور این فرد به عنوان نماینده یکی از کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی، با ارسال نامه‌ای در تاریخ ۱۶ خرداد ماه سال جاری آورده است: "نامبرده از عناصر فعال در ماجرای فتنه ۸۸ به شمار می رود. حتی از حضور او به عنوان کارشناس و یا نماینده نامزدهای انتخاباتی در برنامه های صدا و سیما جلوگیری شود."

شایان ذکر است رونوشتی از این نامه به دبیر شورای عالی امنیت ملی و دادستان کل کشور نیز ارسال شده است.حال این سوال مطرح می شود که آیا دولت جدید برای سپردن این وزارتخانه به فرد مذکور به استعلام وی توجهی کرده یا اساساً وقعی به این استعلام ننهاده است؟ امیدواریم دولت یازدهم و معاون اول رییس جمهور در آغار راه پایبندی خود به قانون و مرزبندی با فتنه را اثبات نمایند.»

این ادعا در حالی منتشر می‌شود که اساسا اصالت نامه مورد اشاره این سایت خبری زیر سوال است چرا که دکتر توفیقی در چندین نوبت در برنامه‌های صدا و سیما در ایام انتخابات به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف حضور پیدا کرد. همچنین علی رغم فضاسازی های منفی این سایت در دیدار یکی از نامزدهای انتخاباتی با مقامات ارشد نظام از دکتر توفیقی به نیکی یاد شده است.

گفتنی اینكه، زاكانی یكی از نماینده‌های تندروی مجلس است كه در جریان رای اعتماد، علیه وزیران پیشنهادی آقای روحانی موضع گیری و شدیدترین اتهامات را به آنان وارد كرد./بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کامپیوتر ویروسی طراحی شد توسط مجتبی توفیقی به سفارش سایت موزیک فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد




كمال تبریزی كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس «نقش جادو» را كلید زد

 

 

كارگاه‌های آموزشی نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو»، شب گذشته با حضور«كمال تبریزی» آغاز به كار كرد.


«امیرحسین علم‌الهدی» با اعلام این مطلب اظهار داشت:نمایشگاه عكس های برگزیده جشن سینمای ایران با عنوان «نقش جادو» در گالری پردیس سینمای ملت به نمایش گذاشته شده است كه از روز گذشته كارگاه‌های آموزشی آن آغاز به كار كرده است.

وی افزود:این نمایشگاه با حضور فرهاد توحیدی دبیر چهاردهمین جشن سینمای ایران و اعضای انجمن عكاسان سینمایی ایران و اعضای جامعه اصناف سینمایی گشایش یاف كه از روز گذشته با حضور كمال تبریزی این كار‌گاهها آغاز شد و تبریزی در خصوص رابطه عكاسی و سینما به بحث و تبادل‌نظر با جمعیت حاضر در سالن شماره 2 كه حدود 60 نفر می‌شدند پرداخت.

مدیر پردیس سینمایی ملت تصریح كرد: همچنین قرار است امروز حمید جبلی با حضور در پردیس به بحث و تبادل نظر در خصوص رابطه عكاسی و سینما بپردازد و روزهای شنبه و یكشنبه هفته آینده نیز امیر اثباتی و شهاب‌الدین عادل در این كارگاه‌ها حضور خواهند یافت.

این نمایشگاه همه روز تا دوم مهر ماه از ساعت 13 تا 22 برای بازدید علاقمندان برپاست. .../ فارس