اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت "رفاهی" رکورد زد


بر اساس آمار "الکسا" سایت "رفاهی" در بین سایت های فارسی طی ماه های اخیر رشد باورنکردنی را تجربه کرده است.

جهان نیوز:  بر اساس آمار "الکسا" سایت "رفاهی" در بین سایت های فارسی طی ماه های اخیر رشد باورنکردنی را تجربه کرده است.

در پی اعلام 12 اردیبهشت ماه به عنوان آخرین مهلت برای مراجعه به سایت رفاهی برای اعلام انصراف و یا عدم انصراف از دریافت یارانه، میزان مراجعان مردم از اقشار مختلف به این سایت به صورت فزاینده ای افزایش یافت به گونه ای که طی روزهای اخیر عملا این سایت از دسترس بسیاری از کاربران خارج شد.

اما نکته جالب در خصوص میزان مراجعه کاربران ایرانی به این سایت، رتبه و رنکینگ این سایت در "الکسا" است که طی ماه های اخیر، رشد چشمگیری را در بین سایت های فارسی زبان تجربه کرده به گونه ای که بر اساس آخرین آمار الکسا در حال حاضر این سایت رتبه 38 را کسب کرده است.

بر اساس این آمار طی 3 ماه گذشته میزان مراجعه کاربران ایرانی به این سایت، رشد 204 درصدی را شاهد بوده و در 7 روز گذشته رشد 53 درصدی و بالاخره از دیروز تا به امروز یعنی 12 اردیبهشت میزان مراجعه به این سایت 79 درصد رشد داشته است.


ویدیو مرتبط :
حفره های امنیتی سایت رفاهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت سبد کالا رکورد زد! +عکس


تعداد بازدیدکنندگان سایت اطلاع‌رسانی سبد کالا که حدود یک ماه از عمر آن می‌گذرد افزایش چشمگیری یافته است.

عصر ایران: تعداد بازدیدکنندگان سایت اطلاع‌رسانی سبد کالا که حدود یک ماه از عمر آن می‌گذرد افزایش چشمگیری یافته است.

در حالی که حدود یک ماه از آغاز به کار سایت یارانه کالا نگذشته است، این سایت توانسته در رتبه بندی سایت الکسا به رتبه 65 برسد و از سایت‌های معروف جلو بزند.

سایت اطلاع‌رسانی سبد کالا رسما از 12 بهمن آغاز به کار کرد و تاکنون چندین بار به علت افزایش ترافیک مخاطبان، مختل شده است و پیش بینی می شود با اعلام شروع مرحله دوم پرداخت سبد کالا این سایت بتواند جای بسیاری از خبرگزاری ها و سایت ها پربیننده ایرانی را اشغال کند.