اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت احمدی‌نژاد رسما تعطیل شد +عکس


سایت احمدی نژاد که از مدتی پیش از دسترسی خارج شده بود اکنون به طور کلی از دست رفته است.

خبرگزاری ایسنا: سایت احمدی نژاد که از مدتی پیش از دسترسی خارج شده بود اکنون به طور کلی از دست رفته است.

عصرخبر در این باره نوشت: سایت شخصی محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین ایران که به آدرس ahmadinejad.ir در دسترس کاربران بود و اقدام به انتشار مطالب وی می کرد، پس از پایان ریاست جمهوری (اواخر سال 2013) از دسترس خارج و اکنون به طور کلی ایراد پیدا کرده است.

این آدرس اینترنتی که به نام فرزند احمدی نژاد و به آدرس نهاد ریاست جمهوری است، کاربران از مدتی پیش هنگام ورود به سایت با صفحه هاست مواجه می شوند و این نشان دهنده این است که سایت هیچ گونه محتوایی نداشته و فقط هاست شده است.

سایت شخصی محمود احمدی نژاد از اولین روز های رسیدن وی به سمت ریاست جمهوری کشورمان راه اندازی شد و وظیفه آن ایجاد یک پل ارتباطی میان مردم و رئیس جمهور کشورشان بود اما بعد ها مطالب و نظرات منتشره در سایت با واکنش های رسانه های حامی وی مواجه شد و روند کار سایت شخصی احمدی نژاد را به نقد کشیدند.

یکی از سایت‌های نزدیک به دولت در خصوص سایت شخصی احمدی نژاد نوشته بود: «به نظر می رسد این روزها آنقدر همه چیز گل و بلبل شده که جایی برای نقد و بیان مشکلات دولت باقی نگذاشته است و پل ارتباطی مردم با رئیس جمهور تبدیل به پایگاهی برای تملق گویانی شده که دیگر تمایلی به انتشار انتقادات علیه دولت را ندارند.»

سایت احمدی‌نژاد رسما تعطیل شد +عکس

سایت احمدی‌نژاد رسما تعطیل شد +عکس

سایت احمدی‌نژاد رسما تعطیل شد +عکس


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت جدید احمدی‌نژاد: به‌زودی می‌آییم +عکس



سایت جدید احمدی‌نژاد: به‌زودی می‌آییم

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,سایت جدید احمدی‌نژاد

 اخبار اجتماعی - انتخاب