اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساکت بزرگ در گذشت آیت الله مهدوی کنی کیست؟



اخبار,در گذشت آیت الله مهدوی کنی

 

اخبار سیاسی - ساکت بزرگ در گذشت آیت الله مهدوی کنی کیست؟

جبهه پایداری اگر در هیچ زمینه ای موفق عمل نکرده باشد ، در از بین بردن وحدت میان اصولگرایان کامروا بوده است.

10 روز پیش در حالی که آیت الله مهدوی کنی در بستر بیماری بودند همایش وحدت اصولگرایان در تهران برگزار شد و سخنران اصلی آن آیت الله مصباح یزدی پدر معنوی جبهه پایداری بود. در طول سال های گذشته همه سعی و تلاش اصولگرایان برای رسیدن به وحدت با ساز ناکوک پایداری ها و گرایشهای نزدیک به آنها از جمله جمعیت رهپویان به شکست انجامید.

در حالی که سایر اصولگراها حول محور جامعتین به رهبری آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی جمع شده بودند ، جبهه پایداری حول محور آیت الله مصباح یزدی جمع شده بودند. البته نتیجه انتخابات هم مشخص کرد که اصولگرایان برای وحدت به آیت الله مهدوی کنی بیش از آیت الله مصباح یزدی اعتماد دارند.
آیت الله مهدوی کنی 4 ماه در بیمارستان بستری بود و تقریبا همه مسئولان نظام از وی عیادت کردند. اما در همه این مدت آیت الله مصباح برای عیادت از او نیامد. دست آخر آنگونه که تدبیر 24 گزارش کرده است آیت الله مصباح زمانی که رهبر معظم انقلاب در بیمارستان بستری بودند ، به بیمارستان رفت و پس از عیادت از ایشان سری هم به آیت الله مهدوی کنی که در کما بود زد.


حالا هم با گذشت چند روز از درگذشت آیت الله مهدوی کنی هنوز نه پیام تسلیتی از سوی آیت الله مصباح صادر شده است و نه در هیچ یک از مراسم هایی که برای یادبود او برگزار شده است شرکت کرده است.

این رفتار آیت الله مصباح و این سکوت او نشان از اختلاف او با آیت الله مهدوی کنی دارد که در همه این سال ها اگرچه در عمل ظاهر و عیان بوده است اما به زبان نیامده است؟ یا باید معنای دیگری از آن فهمید؟

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آیت الله مهدوی کنی درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: عیادت مقامات از آیت الله مهدوی کنی


آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، بعد از ظهر چهارشنبه در پی حمله قلبی به کما رفت.