اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سانسور به خاطر آقای رئیس جمهور! +عکس


تهیه‌کنندگان فیلم «انجیل» بخشی را که مربوط به نمایش تصویر شیطان بود به دلیل مشابهت این چهره با چهره اوباما رییس‌جمهوری آمریکا از فیلم درآوردند.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کنندگان فیلم «انجیل» بخشی را که مربوط به نمایش تصویر شیطان بود به دلیل مشابهت این چهره با چهره اوباما رییس‌جمهوری آمریکا از فیلم درآوردند.

 با توجه به جنجالی که چندی پیش به دلیل مشابهت چهره تصویر شده از شیطان در مجموعه تلویزیونی «انجیل» با چهره اوباما به پا شد، مسئولان فیلم تصمیم گرفتند این صحنه را از فیلم حذف کردند.

روما داونی و مارک برنت به دلیل اجتناب از این جنجال تصمیم گرفتند تا این شخصیت را از مینی سریال خود حذف کنند.



بازیگری که در نقش شیطان در این مجموعه ظاهر شده شباهت زیادی به باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا داشت و به همین دلیل در فیلم «پسر خدا» صحنه مربوط به این بازیگر حذف شده است.

روما داونی که این فیلم را با همسرش مارک برنت تولید کرده گفت با حذف صحنه های مربوط به شیطان، اکنون این فیلم درباره مسیح است و دیگر در آن شیطان محلی از اعراب ندارد.

این فیلم که محصول کمپانی قرن بیستم فاکس است 28 فوریه اکران می شود و نسخه تلویزیونی که از آن در قالب یک مینی سریال ساخته شده چند ماه پیش با بازی محمن مهدی اوزانی در نقش شیطان پخش شده بود.

این سریال 10 ساعته برای نمایش با اسم «پسر خدا» با تدوین مجدد در قالب یک فیلم دو ساعته، با تمرکز بر مسیح آماده پخش در سینماها شده است.

سال پیش با نمایش این مجموعه در تلویزیون که با عنوان «انجیل» نمایش داده شد، بلاگرها بلافاصله واکنش نشان دادند و با مقایسه جزییات چهره شیطان و اوباما این مساله را به مساله ای پر سر و صدا بدل کردند. تولیدکنندگان نیز مجبور شدند بلافاصله با صدور اعلامیه ای حمایت خودشان را از اوباما اعلام و تاکید کنند که این شباهت از روی غرض نبوده است.

اکنون در اکران سینمایی این فیلم، برای پرهیز از سر و صدای دوباره، این بخش ها حذف شده است.

تهیه کنندگان گفتند ما می خواستیم پس از نمایش فیلم همه درباره مسیح حرف بزنند، اما این مساله موجب شده بود تا همه به شیطان توجه کنند و مسیح نادیده بماند.


ویدیو مرتبط :
آقای رئیس جمهور آیا این را دیده ای؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس



اخبار بین الملل - خانواده رقیب آقای رئیس جمهور +عکس

میت رامنی در آستانه سال میلادی جدیدی تصویر تازه ای از خانواده خود منتشر کرد.

 میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 بود که در نهایت رقابت را به باراک اوباما نامزد دموکرات ها واگذار کرد.

رامنی از سال 2003 تا 2007  فرماندار ایالت ماساچوست را بر عهده داشت.

رامنی دارای یک خانواده پر جمعیت با پنج فرزند و 23 نوه است.

اخبار ,اخبار بین الملل,میت رامنی

 
در دوره رقابت های انتخاباتی اعلام شده بود در صورتی که رامنی پیروز انتخابات شود، او در بین روسای جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکا صاحب رکورد بیشترین تعداد اعضای خانواده خواهد شد.

او در آستانه سال میلادی جدید در صفحه تویتر خود با انتشار تصویری تازه از خانواده پرجمعیت خود سال نو را تبریک گفت.   
اخبار بین الملل - فرارو