اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سانسور بازیگر زن سینما در برنامه 90


در بخشی از برنامه این هفته 90 که به نمایش جلد مطبوعات ورزشی صبح روز گذشته اختصاص داشت، جلد روزنامه شوت به صورت سانسور شده پخش شد.

کافه سینما: در بخشی از برنامه این هفته 90 که به نمایش جلد مطبوعات ورزشی صبح روز گذشته اختصاص داشت، جلد روزنامه شوت به صورت سانسور شده پخش شد.

در برنامه 90 صفحه نخست روزنامه های ورزشی به نمایش گذاشته شد كه این آیتم نكته ای عجیب در دل خود داشت.

سانسور بازیگر زن سینما در برنامه 90

هنگام به تصویر كشیده شدن روزنامه شوت قسمتی از این روزنامه كه مربوط به مصاحبه با سحر قریشی بود حذف شد.

دلیل این كار مشخص نیست و باید پرسید آقای فردوسی پور كه این همه فریاد شفاف سازی اش گوش عالم را كر كرده چرا دست به این سانسور زده است.البته سحر قریشی مدتهاست در رسانه ملی ممنوع التصویر شده و قطعا فردوسی پور هم به موازین رسانه متبوع خود مقید است.


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن سینما: به چه جراتی با آبروی من بازی می کنید؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه برنامه هفت با حضور بازیگر زن سینما


مهناز افشار به عنوان مهمان هفته جمعه شب 13 آبان‌ماه در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور پیدا کرد و با انتقاد از بررسی موضوع دستمزد بازیگران در این برنامه گفت...

مهناز افشار به عنوان مهمان هفته جمعه شب 13 آبان‌ماه در برنامه تلویزیونی «هفت» حضور پیدا کرد و با انتقاد از بررسی موضوع دستمزد بازیگران در این برنامه گفت: «مسائلی که در مورد دستمزد بازیگران در این برنامه مطرح شد، خوشایند نبود.»
 
او در مورد سخنان فرج‌الله سلحشور نیز گفت: «اگر روزی مهناز افشار به کسی بی‌احترامی کرد،مطمئن باشید این بی‌احترامی به خود او برمی‌گردد.»
 
این بازیگر همچنین در مورد انتقادهای یکی از مهمان برنامه هفت  از نپرداختن سینما به موضوعات ارزشی گفت:

«ما در سینمای ایران فیلم «آژانس شیشه‌ای» و فیلم‌های مرحوم رسول ملاقلی‌پور را داریم که آثار ارزشمندی هستیم و همچنین فیلمسازان مستقل هم در این سینما فعال هستند و آثار این‌ها حاوی ارزش‌هایی است.»

منبع: خبرآنلاین