اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سانحه هوایی در فرودگاه مشهد+عکس



سانحه هوایی در فرودگاه مشهد+عکس

هواپیمای مسیر کرمان - مشهد، ظهر پنجشنبه پس از فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دچار حادثه شد و لاستیک آن ترکید.

ایرنا: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ضمن تایید این مطلب افزود : این پرواز که ظهر روز پنجشنبه در فرودگاه مشهد به زمین نشست، حین حرکت بر روی باند به سمت توقفگاه هواپیما، دچار حادثه شد.

حسن جعفری گفت: در این حادثه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و تمام مسافران به سلامت تخلیه و فرودگاه را ترک کردند./فردانیوز


 سانحه هوایی در فرودگاه مشهد,سانحه هوایی ,ترکیدن لاستیک هواپیما,حادثه هوایی,اخبار حوادث,اخبار جدید حوادث,

 

 سانحه هوایی در فرودگاه مشهد,سانحه هوایی ,ترکیدن لاستیک هواپیما,حادثه هوایی,اخبار حوادث,اخبار جدید حوادث,


ویدیو مرتبط :
رزرو بلیط هواپیما - سانحه هوایی در نزدیکی فرودگاه تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانحه هوایی در فرودگاه بین‌المللی مشهد



پرواز شماره ٩٩٥ مسیر هوایی قشم - مشهد با ١٧٢ سرنشین شركت هواپیمایی ایرتور پنجشنبه شب هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دچار مشكل شد.

به گزارش اعتماد، محمدباقر قاسم‌زاده، مدیركل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به سالم بودن هر ١٧٢ سرنشین این هواپیما گفت: این هواپیما روی باند فرودگاه مشهد فرود آمد اما هنگام توقف كامل و در مسیر حركت به سمت پاركینگ اصلی به علتی نامعلوم هواپیما در مسیر تاكسی وی زمینگیر شد.

قاسم‌زاده علت وقوع حادثه را در دست بررسی اعلام كرد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان دومین فرودگاه پرترافیك ایران روزانه حداقل ١٧٠ و حداكثر ٢٤٠ پرواز خدمات هوانوردی ارایه كرده و به‌طور متوسط روزانه ٢٢ هزار مسافر داخلی و خارجی از این فرودگاه استفاده می‌كنند.

فرودگاه مشهد با سه پایانه مسافربری داخلی، خارجی و حج در مجموع ٦٨ هزار متربع مساحت دارد.

 این فرودگاه با ٣٧ محل پارك هواپیمای پهن پیكر و بدنه متوسط به ٣٤ مسیر داخلی و ٢٠ مسیر خارجی پرواز مستقیم دارد. ١٧ شركت هواپیمایی داخلی و ١٠ شركت هوایی خارجی در فرودگاه مشهد برنامه پرواز روزانه دارند.

شركت‌های هواپیمایی ایرتور، ماهان، زاگرس، تابان و آسمان نیز در این فرودگاه دارای آشیانه تعمیرات و پایگاه هواپیما هستند.

اخبار حوادث - اعتماد