اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سانحه تصادف بامداد روز دوشنبه در عوارضی قم كاشان ۴ كشته برجا گذاشت



 

سانحه تصادف بامداد روز دوشنبه در عوارضی قم كاشان ۴ كشته برجا گذاشت

 

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براثر تصادف اتوبوس مسافربری با كامیون و خودروی پراید در عوارضی قم كاشان ۴ نفر ازهموطنان كشته و ۳۵ نفر زخمی و مجروح شدند.

 

محمود مظفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این سانحه رانندگی بامداد روز دوشنبه ساعت ۳:۳۰ در مسیر جاده قم كاشان برای هموطنانمان رخ داد.

وی تصریح كرد: مجروحان و مصدومان این سانحه رانندگی برای مداوا و درمان به بیمارستان های شهرهای قم، كاشان و همچنین مجروحان سرپایی به پست های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اعزام شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این سانحه رانندگی ۴۸ نفر آسیب دیدند كه با انجام عملیات های رهاسازی و نجات، با ست های هیدرولیك و پنوماتیك ۴۴ نفر از هموطنان از میان قطعات آهن پاره های خودروهای مچاله شده نجات پیدا كردند كه ۳۵ نفر از آنان در محل سانحه درمان سرپایی شدند.

وی افزود: در این سانحه گروه های امدادی ۱۸ نفر از مصدومان و مجروحان این سانحه را كه وضعیت مناسبی نداشتند به مراكز درمانی منتقل كردند .

مفظر ادامه داد: متاسفانه در این سانحه رانندگی ۴ نفر از هموطنان در دم جان باختند..../ایرنا


ویدیو مرتبط :
تصادف در عوارضی قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش زغال سنگ در معدن راور كرمان یك كشته و ۳ مفقود برجا گذاشت



 

 ریزش زغال سنگ در معدن راور كرمان یك كشته و ۳ مفقود برجا گذاشت

 

ریزش زغال سنگ در معدن راور كرمان ۴ نفر را گرفتار کرد كه تاكنون جسد یكی از آنها پیدا شده است.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ۲۳ آذر ماه به علت ریزش زغال سنگ در تونل شماره یك معدن اشكلی چهار كارگر به نام «طیب ولیام»۳۰ساله اهل و ساكن زرند «حسن یزدی زاده» ۲۵ ساله اهل وساكن راور «مسلم نخعی»۲۸ ساله اهل و ساكن شهرسازی هجدك «حسین گریكی پور»۳۲ ساله اهل و ساكن زرند در داخل تونل به دلیل ریزش زغال سنگ محبوس شده اند.

 

بر اساس این گزارش، ماموران امداد و نجات تاكنون فقط جسد «حسین گریكی پور» را از زیر آوار پیدا كرده اند و تلاش برای پیدا كردن ۳ نفر دیگر توسط تیمهای امداد و نجات ادامه دارد.... / خبرگزارى ایسنا